خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,922

امیدواری پپ به حضور آگوئرو مقابل لیورپول

امیدواری پپ به حضور آگوئرو مقابل لیورپول
سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی هفته گذشته در جریان تساوی این تیم مقابل وستهام از ناحیه همسترینگ آسیب دید تا تیمش را در آستانه دو دیدار مهم مقابل آتالانتا و لیورپول نگران کند. ولی پپ گواردیولا می‌گوید آگوئرو ممکن است یکشنبه هفته آینده بتواند در مقابل لیورپول به میدان برود.
گواردیولا که بعد از مدتها دوری از میادین به دلیل مصدومیت زانو اخیراً به میادین بازگشته و قبل از بازی با وستهام سه بازی پیاپی به صورت فیکس بازی کرده بود در این بازی از ناحیه همسترینگ آسیب دید. گواردیولا می‌گوید مطمئن نیست آگوئرو بتواند روز یکشنبه مقابل لیورپول کامل بازی کند ولی بدون شک می‌تواند دقایقی به کمک سیتی بیاید و از هفته‌های بعدی با آمادگی کامل به میدان خواهد رفت.
گواردیولا در این باره گفت: " درحال حاضر مطمئن نیستیم که آگوئرو چه وضعی خواهد داشت هر چند او دارد بهتر می‌شود. خود سرخیو احساس می‌کند که مصدومیتش آنقدرها مهم نیست. درباره بازی لیورپول مطمئن نیستم ولی او شاید بتواند مدتی بازی کند اما بدون شک سرخیو بعد از وقفه بازی های ملی به صورت کامل و آماده در اختیار ما خواهد بود".

برچسب‌ها: منچستر سیتی سرخیو آگوئرو پپ گواردیولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

105 Sopel30t (ح)1399/08/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi