خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,922

چه می‌کنی آقای سرخیو آگوئرو؟

چه می‌کنی آقای سرخیو آگوئرو؟
در جریان دیدار دیروز آرسنال و منچسترسیتی که با پیروزی 1-0 سیتیزن‌ها به پایان رسید، سرخیو آگوئرو ستاره سیتی در یک صحنه که توپ بیرون رفته بود به تصمیم شان ماسی کمک داور زن بازی که پرتاب را به سود آرسنال اعلام کرده بود اعتراض داشت. بعد از کمی صحبت کردن با ماسی، آگوئرو دست خود را بر شانه او گذاشت. این صحنه بسیار خبرساز شد و بسیاری معتقدند این حرکت توهین آمیز است و آگوئرو باید جریمه شود. این در حالی است که گواردیولا از بازیکنش حمایت کرد و او را مودب‌ترین کسی که تا حالا دیده توصیف کرد.
در جریان بازی وقتی توپ از خط طولی بیرون رفت آگوئرو که به پرچم زدن ماسی به سود آرسنال معترض بود بعد از رد و بدل کردن چند کلمه با او دستش را به روی شانه این کمک داور زن گذاشت. ماسی اما واکنش خوبی به این حرکت آگوئرو نشان نداد و دست او را با حرکتی نسبتاً شدید پس زد.
البته ماسی در نهایت تصمیم گرفت توجه داور را به این صحنه جلب نکند و داور هم تصمیم گرفت بدون سوت زدن درباره این صحنه به بازی ادامه دهد.
داور VAR مسابقه، استوارت ات‌ول هم نیازی ندید که در جریان بازی در این لحظه مداخله کند و کار را به تیم داوری درون زمین سپرد. درحالیکه حرکت آگوئرو را نمی توان خشن دانست ولی تا کنون بارها پیش آمده که به فوتبالیستها به صرف برقرار کردن کوچکترین تماس فیزیکی با داور کارت قرمز نشان داده شده است.
پپ گواردیولا سرمربی سیتی در پایان بازی وقتی با سوال‌هایی درباره حرکت آگوئرو مواجه شد گفت: " بی خیال بچه‌ها. بی خیال. سرخیو مودب ترین آدمی است که در تمام عمرم دیدم. می توانیم مشکلات و صحنه‌های دیگر را بررسی کنیم ولی این یکی را نه".
با توجه به این که لیگ برتر انگلیس در شروع فصل اعلام کرده قصد دارد از این فصل در مقابل بازیکنانی که به داور بی احترامی می کنند سخت ترین موضع را بگیرد عده ای حرکت آگوئرو را بی احترامی دانسته و خواهان برخورد و جریمه ستاره آرژانتینی هستند.
شبکه های اجتماعی هم به این حرکت آگوئرو واکنش های زیادی داشت.

برچسب‌ها: سرخیو آگوئرو پپ گواردیولا منچستر سیتی آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

86 Sopel30t (ح)1399/07/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi