خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

مصدوم جدید منچستر سیتی : پپ گواردیولا !

مصدوم جدید منچستر سیتی : پپ گواردیولا !
پایگاه خبری فوتبالی – پپ گواردیولا، پس از انجام عمل جراحی بر روی کمر خود، بازی‌های تیمش مقابل شفیلد یونایتد و فولام را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی منچستر سیتی، برای انجام یک عمل جراحی بر روی کمر خود به دلیل مشکلی خفیف که مدتی است او را آزار می‌دهد، به بارسلونا سفر کرد و باید قبل از بازگشت به کار خود، دوره نقاهت پس از عمل را طی کند

گواردیولا برای انجام یک عمل اورژانسی به سرزمین مادری‌اش سفر کرد و پس از قرار گرفتن در زیر تیغ جراحان، با موفقیت این عمل را پشت سر گذاشت. او در دو بازی ابتدایی من سیتی که با برد این تیم مقابل برنلی و نیوکاسل همراه بود همراه تیمش بود و همچنین در سفر سیتیزن‌ها به یونان برای برگزاری بازی سوپرکاپ اروپا مقابل سویا، آن‌ها را همراهی کرد اما بازی‌های پیش روی تیمش را از دست خواهد داد.
باشگاه منچستر سیتی، طی بیانیه ای در اینباره چنین اطلاع رسانی کرد:" سرمربی منچستر سیتی اخیرا از درد شدیدی در کمر خود رنج می‌برده است و برای انجام عملی که توسط دکتر میریا ایلوکا انجام شد،به بارسلونا سفر کرد. این عمل با موفقیت انجام شد و پپ در بارسلونا به بازیابی سلامت کامل خود خواهد پرداخت. خوانما لیلو، کمک مربی تیم، در غیاب او و تا زمان بازگشت پپ، هدایت تیم اول را بر عهده خواهد گرفت. انتظار می‌رود که او پس از وقفه بازی های ملی پیش رو به ما اضافه شود. همه اعضای باشگاه منچستر سیتی، برای پپ بهبودی سریع را آرزو می‌کنند و مشتاق هستند تا به زودی او را در منچستر ببینند."

برچسب‌ها: منچستر سیتی پپ گواردیولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

69 ایران ، خدا1402/06/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi