خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,390

خرید جدید لیورپول نیامده وارد تاریخ قرمزها شد

خرید جدید لیورپول نیامده وارد تاریخ قرمزها شد
دیگو ژوتا نام خود را در کتاب تاریخ باشگاه لیورپول به ثبت رساند. او موفق شد ده هزارمین گل این تیم را در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند.

ستاره ملی پوش پرتغالی در پیروزی 2-0 برابر تیم نه چندان مطرح میتیلند گل اول را زد تا ده هزارمین گل تاریخ باشگاه لیورپول را به نام خود ثبت کند. در واقع درخشش خرید 45 میلیون پوندی تابستان به نوعی باعث پیروزی لیورپول در این دیدار و برابر حریف دانمارکی شد. گل دوم قرمزها را محمد صلاح دقیقه 93 به ثمر رساند.
این شب خوب اما به دلیل مصدومیت فابینیو و بیرون رفتن او از زمین تا حدی خراب شد. پس از مصدومیت ویرژیل فن دایک این اتفاق کار را برای کلوپ و شاگردانش در پست دفاع میانی دشوار خواهد کرد.
گفته می‌شود مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ است و احتمالا تا چند هفته قادر به همراهی تیمش در مسابقات فشرده پیش رو نخواهد بود. این کابوسی برای سرمربی آلمانی است که حالا تنها یک بازیکن بزرگسال در این پست در اختیار دارد.

برچسب‌ها: لیورپول انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 1

123 پرسپولیس تھران1399/08/09

Haniye: ممنون بسیار عالیه

9 آبان (22:17)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi