خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

لیورپول به سرخیو راموس نیاز ندارد

لیورپول به سرخیو راموس نیاز ندارد
استیو نیکول ستاره سابق خط دفاعی لیورپول در دهه هشتاد میلادی می‌گوید مرسی‌سایدی‌ها با اینکه در مرکز خط میانی با مشکل جدی مواجه هستند و به دنبال جذب یک مدافع می‌گردند ولی بر خلاف شایعات، لیورپول نیازی به سرخیو راموس ندارد چرا که ستاره رئال مادرید و اسپانیا پا به سن گذاشته و در حال افول است.

این ستاره سابق لیورپول می‌گوید راموس 34ساله در حال حاضر به کار لیورپول نمی‌آید و این تیم تنها در صورتی در ماه ژانویه به سراغ او خواهد رفت که در جذب گزینه‌های بهتر ناتوان مانده و چاره دیگری نداشته باشد.

یورگن کلوپ بعد از مصدومیت ویرژیل فن دایک ستاره خط دفاعی اش از جو گومز به جای او در مرکز خط دفاعی استفاده می کرد ولی گومز هم مصدوم شد تا حالا لیورپول در مرکز خط دفاعی با مشکلی بزرگ مواجه شود.

ستاره سابق لیورپول در این باره گفت: " اگر مصدومیت فن دایک خیلی طول بکشد و جو گومز هم مشکل داشته باشد باشگاه به سراغ کسی مثل اوپامکانوی 21ساله می‌رود که هنوز یک دهه دیگر فرصت بازی دارد. ولی اگر خرید او ممکن نباشد کلوپ به سراغ گزینه‌های بعدی لیستش می‌رود"

استیو نیکول در ادامه گفت: " راموس فقط برای یکی دو فصل خوب است و البته به نظر من او تا حدودی در افول قرار دارد. البته راموس بدترین خرید ممکن نخواهد بود و کارش را انجام خواهد داد. اما فراموش نکنید که راموس خودش همین امروز مصدوم است و مشکل همسترینگ دارد".

برچسب‌ها: لیورپول انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

109 پرسپولیس تھران1399/08/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi