خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

واکنش جالب داور معروف به اظهارات جنجالی کلوپ

واکنش جالب داور معروف به اظهارات جنجالی کلوپ
چند روز پیش بعد از شکست لیورپول در خانه ساوتهمپتون بود که یورگن کلوپ از قضاوت در آن مسابقه بسیار عصبانی به نظر می رسید و در واقع معتقد بود که داور باید به خاطر خطای بازیکن حریف روی سادیو مانه برای آنها یک پنالتی اعلام می کرده است.
عصبانیت سرمربی آلمانی بعد از دیدار برابر ساوتهمپتون باعث شد که او به منچستر یونایتد نیز طعنه بزنند و پنالتی های اعلام شده برای این تیم طی هفته های گذشته را زیر سوال ببرد. او در این باره گفته بود: " فکر می کنم پنالتی کاملاً مشخصی روی سادیو مانه رخ داد. بلافاصله بعد از این اتفاق به سمت داور چهارم مسابقه رفتم و از او پرسیدم که آیا صحنه را مورد بررسی قرار داده یا خیر که گفت این کار را انجام داده و پنالتی نبوده است.

آندره ماینر امشب اصلا کار درستی با سادیو مانه انجام نداد. من فکر می کنم که منچستریونایتد در عرض دو سال از پنج سال حضور من در این جا بیشتر به پنالتی رسیده است. مقصر این اتفاق من هستم؟ نمی‌دانم با این حال این یک بهانه گیری نیست."
در همین ارتباط اکنون مارک کلاتنبرگ، داور معروف انگلیسی که تا همین چند سال پیش در لیگ برتر نیز قضاوت می‌کرد به صحبت های کلوپ واکنش نشان داده و می گوید: " اگر کلوپ اعتقاد دارد که بازیکنان منچستر یونایتد به دنبال پنالتی گرفتن هستند، باید بگویم این حرفی ریاکارانه به نظر می‌رسد چرا که بازیکنانی مثل محمد صلاح و سادیو‌ مانه به همان اندازه توانایی استفاده از این تاکتیک را دارا هستند.
شاید در زمان فرگوسن از چنین ترفندهایی برای تاثیر گذاشتن روی داوران استفاده می‌شد اما بعد از او دیگر کمتر شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. من تنها داوری به شمار می‌آید که در سال 2014 سه پنالتی در اولدترافورد به سود حریف منچستریونایتد یعنی لیورپول اعلام کردم. در آن مقطع دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد بود و نمی دانم اگر الکس فرگوسن جایش بود چه اتفاقی رخ می داد.

برچسب‌ها: لیورپول انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

85 Dark Bellamy1399/10/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi