خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

خشم عجیب خواهر رونالدو؛ تقلب بزرگ!

خشم عجیب خواهر رونالدو؛ تقلب بزرگ!
پس از مثبت شدن تست کرونای کریستیانو رونالدو، این بازیکن از اردوی تیم ملی پرتغال جدا شد و حالا دوران قرنطینه را به منظور بهبود پشت سر می‌گذارد. شب گذشته و ساعتی بعد از اعلام این خبر همسر رونالدو یعنی جورجینا رودریگز با قرار دادن یک استوری در صفحه اینستاگرامش حمایت خود را از کریستیانو نشان داد.

با این حال اما خواهر کریستیانو رونالدو به گونه‌ای دیگر با این مسئله برخورد کرده و صحت آزمایشات را زیر سوال برده است. کاتیا آویرو با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود در این باره نوشت: " اگر کریستیانو رونالدو باید دنیا را بیدار کند باید بگویم که واقعا خدا او را وسیله قرار داده است. ممنون! من فکر می کنم که امروز هزاران نفر از مردم به این همه گیری، آزمایشات و اقدامات انجام شده باور پیدا کرده‌اند. همانطور که من هم دارم... این بزرگترین تقلبی است که در زندگی ام آن را دیده ام."

این اظهار نظر در حالی از سوی خواهر کریستیانو رونالدو منتشر شده که او پیش از این نیز به چنین شکل هایی سر و صدا ایجاد کرده بود. نکته جالب دیگر که می‌توان گفت این است که پس از این پست اینستاگرامی مادر فوق ستاره پرتغالی نیز آن را به شکلی کاملاً مشابه به اشتراک گذاشت.

برچسب‌ها: یوونتوس کریستیانو رونالدو پرتغال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

35 1

183 Juventusfc1399/07/23

Top Cer: نخونده لایک کردم هه

26 مهر (16:48)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi