خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

تذکر به رونالدو؛ باید ماسک بزنی کریس!

تذکر به رونالدو؛ باید ماسک بزنی کریس!
تذکر به رونالدو؛ باید ماسک بزنی کریس!(عکس)
کریستیانو رونالدو که دیشب به دلیل عفونت انگشت پا، دیدار پرتغال و کرواسی را از روی سکوها تماشا می کرد به دلیل عدم استفاده از ماسک با انتقاد مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال دیشب در اولین بازی خود در این فصل لیگ ملت‌های یوفا در خانه به مصاف کرواسی رفت و موفق شد این تیم را 4-1 شکست دهد. یکی از اتفاقات مهم این بازی عدم حضور کریستیانو رونالدو در میدان بود. رونالدو به دلیل عفونت انگشت پا که گفته می‌شد ناشی از نیش زنبور بوده نتوانست وارد زمین شود و بازی تیمش را از روی سکوها دنبال کرد.

اما تصاویر رونالدو بر روی سکوهای ورزشگاه که در آنها کریستیانو ماسک تنفسی بر صورت ندارد باعث شده از او انتقادهایی انجام شود.

در جریان بازی حتی تصاویر تلویزیونی نشان داد که مسئولین ورزشگاه به سمت رونالدو رفته و به او یادآوری می کنند که باید بر اساس پروتکل‌های کرونا ماسک تنفسی به صورت بزند.

رونالدو که مشخص بود از این تذکر چندان خوشحال نیست با اینحال به سرعت از دستور مسئولین ورزشگاه تبعیت کرده و با به صورت زدن ماسک تنفسی به تماشای ادامه مسابقه نشست.

یکی از مسئولین ورزشگاه به رونالدو برای استفاده از ماسک تذکر می دهد

بازی بعدی پرتغال در این رقابتها روز سه شنبه در مقابل سوئد خواهد بود ولی صحبتهای سانتوس سرمربی پرتغال که بعد از بازی دیشب گفت ممکن است رونالدو به خاطر عفونت انگشت پا حتی در مقابل سوئد بازی نکند هواداران رونالدو را نگران کرده است.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو ماسک کرونا پرتغال یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

171 اطلاعیه1399/06/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi