خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,854

بندی که محمود فکری را به استقلال نزدیک می کند

بندی که محمود فکری را به استقلال نزدیک می کند
در قرارداد محمود فکری یک بند وجود دارد که سرمربی مازندرانی ها با پرداخت 1 میلیارد تومان می تواند از این تیم جدا شود

با وجود این که محمود فکری روز گذشته با استقلالی ها به توافق رسید، قرارداد خود با این تیم را امضا نکرد چرا که مسئولان باشگاه نساجی معتقد بودند استقلالی ها باید مبلغی را به عنوان رضایت نامه فکری به این باشگاه مازندرانی پرداخت کنند.
درحالی که در ابتدا باشگاه نساجی خواهان 4 میلیارد به عنوان مبلغ رضایت نامه بود، ناگهان شب گذشته این خواسته به 7 میلیارد تومان رسید!

با این حال شنیده ها حاکی از این است که بندی در قرارداد محمود فکری وجود دارد که او می تواند با پرداخت 1 میلیارد تومان از این تیم جدا شود. در این بند آمده که محمود فکری اگر 5 برابر دریافتی خود را پرداخت کند، می تواند از این تیم جدا شود. محمود فکری که از اواسط فصل گذشته هدایت نساجی را به عهده گرفت، برای 10 بازی از این تیم 200 میلیون تومان دستمزد گرفت بنابراین او می تواند با پرداخت 1 میلیارد تومان از نساجی جدا شود.

با این حال فکری به دنبال این است که در این ماجرا باشگاه نساجی متضرر نشود و به صورت دوستانه از جمع مازندرانی ها جدا شود. به همین دلیل هم امروز با وجود این که بازیکنان نساجی را تمرین نداد، در تمرین این تیم حاضر شد. فکری هم اکنون درحال برگزاری جلسه با مسئولان نساجی است تا جدایی خود را قطعی کند.

مسئولان نساجی معتقدند فکری باید 5 برابر قرارداد این فصل خود را پرداخت کند نه 5 برابر دریافتی فصل پیش خود را.

با همه این تفاسیر شنیدیم در صورتی که مسئولان نساجی اجازه جدایی محمود فکری را صادر نکنند، او با پرداخت 1 میلیارد تومان از نساجی جدا شده و به استقلال می پیوندد.

برچسب‌ها: فکری استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

60 Juventusfc1399/07/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi