خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,790

آشفتگی در استقلال «همدلی» ترجمه می‌شود

آشفتگی در استقلال «همدلی» ترجمه می‌شود
استقلال روشی را برای چیدمان کادر فنی انتخاب کرده که خیلی زود عواقب آن را می‌بینیم. نصرالله عبداللهی، محمود فکری، پرویز مظلومی و صمد مرفاوی می‌خواهند یک گروه همدل را جلوه دهند اما فوتبال اینقدر ساده نیست که با همدلی چند نفر موفقیتی به شما هدیه شود.

اگر می‌خواهید از مسئولیت‌های جدید در باشگاه استقلال خبر داشته باشید، این چند جمله از صمد مرفاوی همه چیز را روشن می‌کند. او به خبرنگاری که می‌پرسد نصرالله عبداللهی مدیرفنی است یا صمد مرفاوی، چنین پاسخ می‌دهد: «در مجموعه ما پست مهم نیست. آن چیزی که مهم است همبستگی و همدلی است که باید همه اعضای تیم داشته باشیم تا تیم شرایط خوبی پیدا کند و بتوانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم و به فکر این مسائل نیستیم.»

صمد مرفاوی ساده و با جملاتی آشنا و کلیشه‌شده در فوتبال ایران از یک سؤال مهم می‌گذرد و از همدلی حرف می‌زند. مدیر فنی استقلال نه تنها باید روشن باشد که کیست، بلکه باید مسئولیت‌های روشنی نیز برایش نوشته شود. «ما همدل هستیم» بدترین پاسخ به این سؤال مهم است.

صمد مرفاوی سال‌های سال در باشگاه استقلال مربیگری کرده است. از تیم‌های پایه تا سرمربیگری. او یکی از چهره‌های مهم و سرمایه‌های انسانی باشگاه استقلال است و اگر می‌خواهد قدم مهمی در استقلال بردارد، اولین کار لازم روشن بودن مسئولیت‌هاست. او نباید در موقعیت امروز استقلال اینچنین سهل‌انگارانه از آشفتگی استقلال بگذرد.

زمانه‌ای که در آن نصرالله عبداللهی، پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، صمد مرفاوی و محمود فکری دور هم جمع شوند و تیم را اداره کنند نه تنها گذشته، بلکه هرگز چنین روشی برای موفقیت کاربردی نداشت. این حرف‌های غیرحرفه‌ای و بی‌معنا فقط به کار دورانی می‌آید که هیچ طرح و برنامه و مسئولیت نوشته‌شده‌ای وجود ندارد.

باشگاه استقلال از دل یک بحران بزرگ و یکساله گذشته است، ۴ مربی اخیر خود را به بدترین و زشت‌ترین شکل از دست داده و در موقعیتی قرار گرفته که حالا عده‌ای می‌توانند دور هم جمع شوند و از همدلی برای اداره تیم حرف بزنند. صمد مرفاوی باید چنین موقعیت‌هایی را بشناسد که چقدر برای تیمی در قواره استقلال آسیب‌رسان است و چه سرنوشتی را رقم می‌زند. استقلال در همین فصل اخیر با استراماچونی و مجیدی فصل موفقی را پشت سر گذاشت و مربیان استقلال تنها‌ترین چهره‌ها بودند.

استقلال را با همبستگی و همدلی اداره نمی‌کنند، بلکه جریان فنی این تیم نیاز به سختگیرانه‌ترین نوع اجرای مسئولیت‌ها دارد. در دوره آندره‌آ استراماچونی و فرهاد مجیدی یکی از حرف‌هایی که در استقلال رنگ باخته بود، همین حرف‌های عجیب و غریب بود. سرمربی اجازه نمی‌داد در کارش آشفتگی و بی‌نظمی باشد و آشفتگی را با همدلی توجیه نمی‌کرد. هر دو مربی نیز نتوانستند با مدیریت باشگاه سازگار باشند و بدیهی بود که تن به همراهی با سوءمدیریت باشگاه ندهند.

از صمد مرفاوی به عنوان باتجربه‌ترین مرد کادر فنی استقلال توقع می‌رود که نه تنها با واژه‌هایی مثل همدلی و همبستگی توجیه‌کننده این وضعیت نباشد، بلکه هشدار بدهد که بدون شفاف بودن مسئولیت‌ها نمی‌توان آینده جالبی را انتظار کشید.

برچسب‌ها: فکری مظلومی استقلال تهران مرفاوی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

77 Juventusfc1399/07/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi