خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,854

پول، مانع اصلی انتقال فکری به استقلال

پول، مانع اصلی انتقال فکری به استقلال
کشمکش‌ها بین دو باشگاه استقلال و نساجی برسر انتقال محمود فکری به جمع آبی‌پوشان در حال حاضر فقط به خاطر پول است. نساجی از ابتدا راضی به جدایی فکری نبود ولی پادرمیانی برخی واسطه‌های اسمی، نظری‌جویباری را قبل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا وادار به مصاحبه و او در آن اعتراف کرد استقلالی‌ها فکری را می‌خواهند.

پس از آن، اما بار دیگر مذاکرات فکری و استقلال به فراموشی سپرده شد در حالی که از نظر این مربی و مدیران استقلال هیچ چیز تمام شده نبود. همان زمان هم موضوع پول بود. همان ۴ میلیاردی که قرار بود در ازای این انتقال باشگاه استقلال به باشگاه نساجی بپردازد، ولی نپرداخت و مجبور شد با نامجومطلق به لیگ قهرمانان آسیا برود.

با این حال، حتی شب گذشته (دوشنبه) نیز همه چیز تمام شده بود و توافق بین این مربی و باشگاه استقلال و حتی باشگاه نساجی حاصل شد. به همین دلیل رسانه‌ها سرمربیگری فکری در استقلال را اعلام کردند، ولی وقتی وعده مالی استقلالی‌ها عملی نشد مدیران نساجی که تا آن زمان سکوت کرده بودند، سکوت خود را شکستند و از فکری خواستند در تمرینات نساجی حاضر شود.

مسئله اصلی نساجی در حال حاضر پول است. استقلال اگر فکری را می‌خواهد باید این ۴ میلیارد را بپردازد. چک و وعده‌های بلندمدت هم باعث نمی‌شود نساجی به این انتقال رضایت دهد. تیم نساجی مربی فصل بعدش را هم انتخاب کرده، ولی می‌داند که اگر فکری را در ازای وعده ۴ میلیارد تومانی به استقلال بدهد هرگز دستش به پول نمی‌رسد. از این رو فعلا سرمربی تیمش را نگه داشته و زمانی به او برای حضور استقلال رضایتنامه می‌دهد که پولش را نقد دریافت کند.

برچسب‌ها: فکری استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

60 Juventusfc1399/07/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi