خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

کدام دروازه بان بیشترین اشتباه را در لیگ انگلیس داشته است؟

کدام دروازه بان بیشترین اشتباه را در لیگ انگلیس داشته است؟
خبرگزاری فوتبالی - اشتباه جردن پیکفورد در برابر برایتون به این معناست که این دروازه‌بان پس از حضور در اورتون در سال 2017 از هر دروازه بان دیگری بیشتر روی اشتباهات خود گل دریافت کرده است.
به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی انگلیس پیش از این به دلیل دو اشتباهش برابر فلیتوود در جام اتحادیه مورد انتقاد بود و بار دیگر با اشتباهی که منجر به گل تساوی بخش نیل موپای شد در مرکز توجه قرار گرفت. پیکفورد نتوانست شوت لیندرو تروسارد را به درستی مهار کند و توپ مقابل پای موپای افتاد که آن را وارد دروازه کرد. این بازیکن 26 ساله حالا 11 اشتباه منجر به گل در لیگ برتر پس از سال 2017 داشته که بیشتر از هر دروازه‌بان دیگری در همین بازه زمانی به شمار می‌رود. آسمیر بگوویچ از بورنموث که در حال حاضر به صورت قرضی در میلان حضور دارد با 10 اشتباه پس از او ایستاده و مارتین دوبراوکا در نیوکاسل 9 اشتباه داشته است. پیکفورد تنها بازیکن سرشناس این فهرست نیست و هوگو لوریس، دروازه‌بان تاتنهام، نیز با 8 اشتباه در انی فهرست دیده می‌شود. داوید خیا و برند لنو از منچستریونایتد و آرسنال نیز هر کدام 7 اشتباه منجر به گل در کارنامه خود در سه سال اخیر داشته‌اند.

برچسب‌ها: پیکفورد دخه آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

98 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/07/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi