خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

ادرسون: پیکفورد عمداً فن‌دایک را مصدوم نکرد

ادرسون: پیکفورد عمداً فن‌دایک را مصدوم نکرد
ادرسون، دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی با اشاره به مصدومیت شدید ویرژیل فن‌دایک ستاره لیورپول بعد از تکل خشنی که جردن پیکفورد سنگربان اورتون روی پای او رفت و باعث پاره شدن رباط صلیبی او شد و فن دایک را احتمالاً تا پایان فصل از میادین دور نگه خواهد داشت، گفت با وجود تاسف از مصدومیت فن‌دایک از پیکفورد حمایت می‌کند چرا که چنین اتفاقی ممکن است برای هر فوتبالیستی بیفتد.
ادرسون معتقد است پیکفورد قصد و نیتی برای مصدوم کردن فن دایک نداشته. پیکفورد بعد از آن ماجرا از فن دایک عذرخواهی کرد و گفت کوچکترین قصدی برای مصدوم کردن عمدی او نداشته است.
ادرسون در آستانه بازی فردای تیمش منچسترسیتی مقابل لیورپول گفت: " قبل از هر چیز باید بگویم به نظرم هیچ بازیکنی وقتی قدم به زمین می گذارد قصد و نیتش این نیست که بازیکنان حریف را مصدوم کند. ولی گاهی در جریان بازی برای تصمیم‌گیری شما تنها کسری از ثانیه زمان دارید".
سنگربان برزیلی سیتی در ادامه گفت: " متاسفانه جردن پیکفورد در آن صحنه برخورد شدیدی با ویرژیل فن دایک داشت که نتیجه اش مصدومیت شدید او بود. این هم بخشی از فوتبال است و گاهی از این اتفاق ها می افتد. این اتفاقی است که ممکن است برای هر کدام از ما رخ دهد. به نظر من قصد پیکفورد این نبوده که فن دایک را مجروح کند و باعث آسیب دیدن او شود".

برچسب‌ها: ادرسون اورتون لیورپول ویرجیل فن دایک پیکفورد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

117 Sopel30t (ح)1399/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi