خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

دروازبان ملی‌پوش اورتون ماندنی است یا رفتنی؟!

دروازبان ملی‌پوش اورتون ماندنی است یا رفتنی؟!
ین روزها جردن پیکفورد، سنگربان ملی‌پوش انگلیسی و باشگاه اورتون با درخشش در جام جهانی 2018 روسیه خواهان بسیاری پیدا کرده است.

پیکفورد تنها 24 سال سن دارد و کماکان جا دارد تا در دنیای فوتبال بدرخشد. او ابتدا کار خود را از باشگاه ساندرلند آغاز کرد و پس از یک فصل حضور در این تیم از سال 2012 مدام به تیم‌های دیگر قرض داده می‌شد، جردن از سال 2012 تا 2017 شش باشگاه عوض کرد و در همه این باشگاه‌ها به صورت قرضی دروازبانی می‌کرد.

پیکفورد که جوان با استعدادی بود مورد توجه باشگاه اورتون قرار گرفت و در فصل 2017 به این تیم پیوست. او با نمایش خیره کننده خود بسیاری از نام‌های بزرگ را پشت سر گذاشت و به عنوان دروازبان اول تیم ملی انگلستان معرفی شد. جالب‌تر اینکه جردن در جام جهانی روسیه هم عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد و به همراه تیم کشورش به جمع چهار تیم راه یافت و در نهایت با باخت مقابل بلژیک به عنوان چهارمی دست یافتند.

حال باشگاه اورتون که از پیکفورد در تیمشان حسابی راضی هستند، قصد ندارند به راحتی او را از دست بدهند و در تلاش هستند تا او را در تیمشان حفظ کنند. باشگاه‌هایی از جمله چلسی به شدت خواهان جردن هستند، به این دلیل که به احتمال زیاد تیبو کورتوا از این تیم جدا خواهد شد و به رئال مادرید خواهد رفت. حال نظر نهایی بیشتر معطوف به پیکفورد است که باید دید اورتون را انتخاب می‌کند یا به باشگاهی دیگر می‌رود.

برچسب‌ها: پیکفورد انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

139 هَنگِ اِکتِشاف (ح)1399/06/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi