خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,854

آیا سعادتمند هواداران استقلال را بازی داد؟

آیا سعادتمند هواداران استقلال را بازی داد؟
بعد از جدایی استراماچونی از استقلال فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد. احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال که بعد از سرپرستی اسماعیل خلیل زاده و علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد اما از همان ابتدا مشخص بود رابطه خوبی بین او و فرهاد مجیدی بر قرار نیست. سعادتمند در شرایطی که استقلال در گیر بازی های جام حذفی بود با سفر به ایتالیا یک جنجال به پا کرد. مذاکره با استراماچونی برای تخفیف گرفتن و در صورت امکان برای بازگشت او به استقلال یک جنگ واقعی را میان او مجیدی آغاز کرد که نتیجه آن استعفای مجیدی از هدایت استقلال و از دست رفتن قهرمانی جام جذفی بود.

سعادتمند بعد از جدایی مجیدی اعلام کرد تمام تلاشش را برای بازگشت استراماچونی به استقلال به کار بسته است و اقدامات خوبی هم صورت گرفته اما این در شرایطی بود که قانون جدید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران مانع بازگشت استراماچونی به ایران می شد. در هر حال سعادتمند با کوهی از وعده عملا کاری از پیش نبرد ماجرای و بازگرداندن استراماچونی به استقلال یکی از آنها بود. بعد از برکناری سعادتمند از مدیرعاملی استقلال اعضای هیات مدیره این باشگاه با انتشار بیانیه ای 8 بندی از اقدامات او انتقاد کردند که در بند 8 این بیانیه آمده است:« همچنین بازی با احساسات هواداران باشگاه استقلال به بهانه بازگرداندن استراماچونی سرمربی سابق باشگاه.» به این ترتیب اقدامات سعادتمند برای بازگشت استراماچونی به استقلال از سوی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بازی با احساسات هواداران آبی بوده است.

برچسب‌ها: سعادتمند استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

106 Juventusfc1399/07/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi