خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

هدف نقل و انتقالاتی سیتی در تیم ایتالیایی ماندنی شد؟

هدف نقل و انتقالاتی سیتی در تیم ایتالیایی ماندنی شد؟
رئیس باشگاه ناپولی یعنی اورلیو دی لورنتیس هزینه نقل و انتقالاتی کالیدو کولیبالی برای تیم های خواهان این بازیکن را حداقل 70 میلیون یورو تعیین کرده و حاضر نیست با پایین تر از این مبلغ ستاره سنگالی را به فروش برساند.
در این مدت از دو تیم منچستر سیتی و پاری سن ژرمن به عنوان اصلی ترین مشتریان کالیدو کولیبالی نام برده شده است. هنوز هم مذاکرات بین ناپولی و این باشگاه ها ادامه دارد چرا که به نظر می رسد کولیبالی اصلی‌ترین گزینه آنها برای تقویت خط دفاعی شان محسوب می‌شود. این در حالی است که البته تیم انگلیسی با مدافع سویا یعنی ژول کونده نیز مذاکراتی را انجام داده است.
با وجود تمام این شایعات اما رسانه‌های ایتالیایی گزارش می دهند که کالیدو کولیبالی مشکلی برای حضور در ناپولی ندارد و کاملاً از بازی در این تیم خوشحال است تا جایی که او قصد ندارد هیچ فشاری برای جدایی از جمع ناپلی ها وارد کند. از طرفی اخیرا جنارو گتوزو در این باره گفته بود: " اگر بخواهم خودخواهانه حرف بزنم می گویم دوست دارم که کولیبالی در تیم باقی بماند."

برچسب‌ها: ناپولی منچستر سیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

83 Sopel30t (ح)1399/06/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi