خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

منچسترسیتی به ناپولی:دیگر این بازیکن را نمی‌خواهیم

منچسترسیتی به ناپولی:دیگر این بازیکن را نمی‌خواهیم
در تمام طول تابستان بحث انتقال احتمالی کالیدو کولیبالی از ناپولی به منچسترسیتی یکی از مهم‌ترین شایعات نقل و انتقالاتی را به خود اختصاص داده بود و روزانه اخبار زیادی در رابطه با جذب ستاره سنگالی توسط سیتیزن ها به گوش می‌رسید.
علی رغم این که باشگاه ناپولی اعلام کرد به پیشنهادات برای کالیدو کولیبالی گوش خواهد داد و نسبت به فروش این بازیکن بی میل نیست اما سیتی حاضر نشد مبلغ درخواستی باشگاه ایتالیایی یعنی 75 الی 80 میلیون یورو را بپردازد.
در عوض تیم لیگ برتری امروز به شکل رسمی اعلام کرد که مدافع بنفیکا یعنی روبن دیاز را با قراردادی به ارزش 53 میلیون یورو به علاوه نیکولاس اوتامندی به خدمت گرفته است.
حالا در همین رابطه خبرنگار مطرح اسکای و گاردین یعنی فابریتزیو رومانو مدعی شده که باشگاه منچسترسیتی بعد از جذب دیاز به ناپولی اطلاع داده که دیگر خواستار انتقال کولیبالی به اتحاد نیست و مسئله جذب این بازیکن برای آنها به اتمام رسیده است.

برچسب‌ها: منچستر سیتی ناپولی کولیبالی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

127 Sopel30t (ح)1399/07/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi