خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

سیتی باید قیمت کولیبالی را کامل پرداخت کند

سیتی باید قیمت کولیبالی را کامل پرداخت کند
گنارو گتوزو سرمربی ناپولی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره شایعات مبنی بر انتقال کالیدو کولیبالی ستاره این تیم به منچسترسیتی گفت اگر سیتی قیمت مد نظر باشگاه ایتالیایی برای کولیبالی را نپردازد او در ناپل ماندگار خواهد شد.
مدتی است شایعات درباره انتقال کالیدو کولیبالی ستاره سنگالی ناپولی به منچسترسیتی به اوج رسیده. با اینکه از پاری سن ژرمن هم به عنوان گزینه دیگر انتقال او نام برده می‌شود ولی انتظار می‌رود کولیبالی در نهایت راهی منچستر شود.
گتوزو در این باره گفت: " کولیبالی قیمت مشخص و دقیقی دارد و اگر باشگاه ناپولی این قیمت مشخص را دریافت نکند کالیدو اینجا خواهد ماند".
رئیس باشگاه ناپولی هم با انتقاد از رفتار باشگاه منچسترسیتی درباره انتقال کولیبالی گفته بود: " چطور می توانیم در مذاکره با منچسترسیتی درباره فروش کولیبالی عادی و آرام باشیم؟ آنها به خاطر قرارداد دو سال پیش جونینیو و فروشش به چلسی حاضر نیستند با ما مستقیماً مذاکره کنند".

برچسب‌ها: ناپولی منچستر سیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

69 Sopel30t (ح)1399/06/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi