خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

دشان: فرانسه به PSG یا امباپه بی‌احترامی نکرد

دشان: فرانسه به PSG یا امباپه بی‌احترامی نکرد
دیدیه دشان سرمربی فرانسه انتقاد باشگاه PSG از او مبنی بر بی احترامی کردن به این باشگاه و کیلیان امباپه بعد از انتشار خبر مثبت شدن تست کرونای او را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه PSG از دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه درباره برخورد او با خبر مثبت اعلام شدن تست کرونای کیلیان امباپه انتقاد کرد، دشان بعد از پیروزی 4-2 فرانسه مقابل کرواسی در لیگ ملت‌های یوفا به این انتقادها پاسخ داده و آن را رد کرد.

پیش از بازی دیشب فرانسه و کرواسی که در نهایت با پیروزی 4-2 فرانسوی ها به پایان رسید اعلام شد که تست کرونای کیلیان امباپه مثبت بوده. به همین علت نام امباپه از فهرست فرانسه در بازی دیشب خط خورد. لئوناردو اما از اینکه خبر مثبت شدن تست کرونای امباپه را از رسانه‌ها شنیده عصبانی بود و مدعی شد در این مساله به PSG بی احترامی شده است.

دیدیه دشان اما هر نوع بی احترامی از سوی تیم ملی فرانسه نسبت به PSG را رد کرد و گفت آنها به دلیل وقت کم، چاره ای جز رسانه ای کردن خبر تست کرونای امباپه نداشته اند. دشان بعد از بازی دیشب گفت: " واقعیت این است که بعد از جلسه تمرینی ما تست کرونای کیلیان مثبت شد. ما با عجله با این موضوع برخورد کردیم و او را از بقیه بازیکنان تیم جدا کردیم. در عین حال تست ده نفر دیگر از بازیکنان ما هنوز اعلام نشده و ما منتظر دریافت خبر آنها هستیم. ولی ترتیبی دادیم که به کیلیان زودتر رسیدگی شود تا او بتواند به خانه برگردد".

سرمربی فرانسه در ادامه گفت: " این را هم اضافه کنم وقتی تست بازیکنی مثبت می‌شود آزمایشگاه باید این نتیجه را تایید کند که زمانبر است. چون آنها نتایج را دوباره تحلیل می‌کنند. این تاییدیه ساعت 10 شب به دست ما رسید و ما برای اینکه ماجرا جنجالی نشود و شایعات زیادی در این باره ساخته نشود تصمیم گرفتیم یک اطلاعیه رسمی صادر کنیم. اتفاقی که افتاد این بود. ما عجله داشتیم ولی با اینحال منتظر تایید نهایی ماندیم. برای همین معتقدم ما به هیچکس بی احترامی نکرده ایم".

برچسب‌ها: دیدیه دشان فرانسه امباپه پی اس جی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

100 LΘνεરΘɴ1399/06/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi