خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

هیچ رکوردی در فرانسه از دست امباپه در امان نیست!

هیچ رکوردی در فرانسه از دست امباپه در امان نیست!
به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ملی فرانسه در جریان برد 3 بر صفر فرانسه در زمین جبل‌الطارق در مقدماتی یورو 2024 توانست از روی نقطه پنالتی دروازه تیم میزبان را باز کند. این سی و نهمین گل ملی کیلیان امباپه بود.

اما این گل یک اهمیت کلیدی داشت، چرا که امباپه توانست با رکورد بیشترین گل زده در یک فصل توسط یک بازیکن فرانسوی مساوی کند. این رکورد تا پیش از این تنها در اختیار ژوست فونتن، اسطوره تیم ملی فرانسه بود اما امباپه با زدن پنجاه و سومین گل این فصل خود، با او مساوی شد.

فونتن رکورد خود را در سال 1958 بر جا گذاشت که توانست در جام جهانی 13 گل بزند و طوفان به پا کند. حالا 65 سال بعد، امباپه توانست پا جای پای او بگذارد و او هم 53 گل بزند.

کاپیتان تیم ملی فرانسه درست مثل فونتن توانست در فصلی این رکورد را بر جا بگذارد که آقای گل جام جهانی شد. امباپه 8 گل در جام جهانی قطر زد که مجموع گل‌های ملی‌اش در این فصل را به 12 رساند.

او با 29 گل آقای گل لیگ یک فرانسه شد و در لیگ قهرمانان و جام حذفی هم روی هم 12 بار دروازه رقبا را باز کرد. اما اگر او بتواند در دیدار دوشنبه برابر یونان در پاریس گل بزند، آن وقت رکورددار بیشترین گل زده در یک فصل (برای بازیکنان فرانسوی) خواهد شد.

برچسب‌ها: امباپه فرانسه ژوست فونتن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

74 αℓєχ.g1402/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi