خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,303

مسی شاید در یووه : اکیپ

مسی شاید در یووه : اکیپ
نشریه فرانسوی اکیپ در ادعایی جنجالی می‌گوید منابع این رسانه تأیید کرده اند که باشگاه یوونتوس و لئوناردو از پاری سن ژرمن با پدر لیونل مسی صحبت کرده اند.

در شرایطی که شایعاتِ نقل و انتقالاتی پیرامون جدایی لیونل مسی از بارسلونا روز به روز بیشتر می‌شود و از منچسترسیتی به عنوان مقصد احتمالی این فوق ستاره آرژانتینی یاد می‌شود، نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است که سران یوونتوس هم به طور محتاطانه ای وضعیت را بررسی می‌کنند.

اگرچه رسانه‌های ایتالیایی نزدیک به باشگاه یوونتوس پیش از این گفته بودند که این تیم در شرایطی نیست که بتواند برای جذب لیونل مسی اقدام کند، اکیپ می‌گوید منابع این نشریه اعلام کرده اند که یوونتوس رویکرد محتاطانه ای در پیش گرفته است و همانطور که پدر لیونل مسی با لئوناردو از پاری سن ژرمن صحبت کرده است با یکی از مسئولان یوونتوس هم در تماس بوده است.

با این وجود باید منتظر ماند و دید که این ادعا تا چه اندازه صحت دارد، یوونتوس در سال 2018 با انتقال کریستیانو رونالدو سطح انتظارات را در میان هواداران خود بالا برده است و حالا همانطور که اکیپ نوشته یوونتوس شاید با این اندیشه که در اختیار داشتن لیونل مسی و رونالدو می‌تواند به قهرمان نشدن این تیم در لیگ قهرمانان اروپا پایان خواهد داد، نیم نگاهی به وضعیت فعلی داشته باشند.

برچسب‌ها: یوونتوس مسی رونالدو اکیپ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

306 Juventusfc1399/06/08

احوالپرسی: مسی برای یووه پرخرجه. یووه همین الان هم تراز مالی خوبی نداره به علت کرونا و حذف از لیگ قهرمانان

8 شهریور (11:41)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi