خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

رامی: مسی توقف ناپذیر و رونالدو یک ماشین است

رامی: مسی توقف ناپذیر و رونالدو یک ماشین است
خبرگزاری فوتبالی - عادل رامی، مدافع تیم ملی فرانسه، در جام جهانی معتقد است که متوقف کردن لیونل مسی کاری غیرممکن است و کریستیانو رونالدو یک ماشین است.

به گزارش فوتبالی، این مدافع میانی که در حال حاضر در تیم پرتغالی بواویستا توپ می‌زند در بیشترین دوران حرفه‌ای خود بارها و بارها با بهترین بازیکنان تاریخ روبرو شده است. او دو سال در فاصله سال‌های 2015 تا 2017 در اسپانیا برای سویا به میدان رفت و در آن زمان چند بار با رونالدو در رئال مادرید و مسی در بارسلونا روبرو شد. رامی تایید کرد که بازی برابر دو بازیکنی که 11 توپ طلا را در اختیار دارند بسیار دشوار است. بازیکن سابق تیم ملی فرانسه به آر ام سی اسپرت گفت: " لیونل مسی در زمین فوق العاده است. ما احساس می‌کردیم که نمی‌توانیم هیچ کاری در برابر او انجام دهیم. ما نمی‌توانستیم دفاع کنیم و او همیشه پاس درست را ارسال می‌کرد. این یک هدیه ذاتی برای اوست. اما چیزی که دربار رونالدو من را تحت تاثیر قرار می‌داد تلاش.ی بود که او در هر بازی از خود نشان می‌داد. اولین باری که او را دیدم زمانی بود که به لیل پیوسته بودم. آنها در آن زمان در لیگ قهرمانان بودند. من او را دیدم و اینطور بودم که او فوق العاده است. کمی بعد در لالیگا با او روبرو شدم و فهمیدم که یک ماشین است. "

برچسب‌ها: مسی بارسا یوونتوس رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

128 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi