خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

در روزهای افت مسی؛ رونالدو تمام شدنی نیست

در روزهای افت مسی؛ رونالدو تمام شدنی نیست
یوونتوس چند هفته ای کریستیانو رونالدو را در اختیار نداشت و ستاره پرتغالی و ۳۵ ساله بعد از ابتلا به ویروس کرونا در اردوی تیم ملی کشورش، نزدیک به سه هفته را در شرایط قرنطینه گذراند.
دو تساوی در سری آ و شکست خانگی در لیگ قهرمانان برابر بارسلونا نشان داد یوونتوس چقدر به کریستیانو رونالدو وابسته است و او در دیدار برابر اسپزیا برای اثبات توانایی های خود به زمان چندانی نیاز نداشت. نیمه اول با تساوی ۱-۱ تمام شده بود و یوونتوس به دنبال زدن گل دوم بود.

در دقیقه ۵۶ نیمه دوم بود که آندره پیرلو تصمیم گرفت کریستیانو رونالدو را به جای پائولو دیبالا وارد میدان کند و سه دقیقه بعد این تعویض جواب داد. روی پاس عمقی آلوارو موراتا، کریستیانو رونالدو در موقعیتی تک به تک به زیبایی دروازه بان حریف را جا گذاشته و با یک ضربه دقیق به سوی دروازه خالی موفق شد گل دوم یوونتوس را به ثمر برساند.

کریستیانو رونالدو فصل قبل عملکرد فوق العاده ای در ترکیب یوونتوس داشت و با زدن ۳۷ گل، رکورد گلزنی در طول یک فصل در تاریخ این باشگاه را از آن خود کرد. شاید این وابستگی شدید به کریستیانو رونالدو شرایط را در ادامه فصل برای بیانکونری دشوار سازد، اما به هر حال در روزهایی که لیونل مسی به شدت افت کرده، کریستیانو رونالدو نشان داد فعلا قصد تمام شدن ندارد.

برچسب‌ها: رونالدو یوونتوس بارسلونا مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

220 موز موز زاده1399/08/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi