خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

ملاقات با پیرلوی مربی خیلی عجیب است

ملاقات با پیرلوی مربی خیلی عجیب است
ملاقات با پیرلوی مربی خیلی عجیب است
کلودیو رانیری باور ندارد که آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس، رقیب او در هفته اول سری آ خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته قرعه کشی سری آ انجام شد و تمامی تیم ها رقبای خود را در هفته‌های مختلف شناختند کلودیو رانیری سرمربی سمپدوریا، در هفته‌ی اول رقابت ها به مصاف یوونتوس خواهد رفت. تیمی که به تازگی آندره آ پیرلو را به عنوان سرمربی خود برگزیده است. این اولین تجربه‌ی پیرلو به عنوان سرمربی در لیگ ایتالیاست.

رانیری که در فصل 16-2015 با لسترسیتی توانسته بود در لیگ برتر انگلیس یک قهرمانی تاریخی را رقم بزند و تبدیل به بهترین سرمربی سال شود، در هفته اول سری آ باید به مصاف تیمی برود که زمانی هدایتش را برعهده داشت.

رانیری در مورد مصاف با یوونتوس با سرمربی جدیدش گفت:« واقعاً عجیب است که پیرلو را به عنوان سرمربی ملاقات خواهم کرد، انگار همین دیروز بود که به عنوان یک بازیکن بازنشسته شد.

پیرلو مسئولیتی عظیم را بر دوش خود دارد ولی مطمئنم که او خوب کار خواهد کرد. این اولین بازی دشوار برای ما خواهد بود و سعی خواهیم کرد بهترین بازی ممکن را انجام دهیم. نکته مهم این است که یک شروع قوی داشته باشیم چون هواداران ما سال گذشته بیش از حد اذیت شدند»

برچسب‌ها: رانیری کلودیو رانیری پیرلو یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

89 اطلاعیه1399/06/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi