خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پرتره «مسی» در کنار تابلوی «رونالدو»

پرتره «مسی» در کنار تابلوی «رونالدو»
برخی از رسانه‌ای‌های اسپانیایی و به‌طبع آنها شماری از رسانه‌های ایتالیا از ورود کمپانی آدیداس به ماجرای انتخاب تیم بعدی لیونل مسی ستاره جدایی‌طلب بارسلونا و تلاش‌های این شرکت بزرگ آلمانی برای حمایت مالی از وقوع انتقال بزرگ او به یوونتوس و تشکیل زوج رویایی رونالدو - مسی خبر داده‌اند.

شنیده‌های غیر رسمی از آن خبر می‌‎هد که برخی از اعضای هیأت مدیره آدیداس اعتقاد دارند پشتیبانی یک حامی مالی قدرتمند می‌تواند این عملیات غیرممکن را ممکن سازد.

طرح تحقق ایده «مسی رونالدو» به فاصله 24 ساعت از انتشار خبر ارائه درخواست خروج ستاره آرژانتینی از بارسا توسط تیمی چند نفره در بخش «پیگیری فوری آدیداس» در حال امکان‌سنجی است و نتایج در کوتاه‌ترین زمان ممکن در جلسه هیأت‌مدیره این کمپانی برای اعضاء ارائه خواهد شد تا تصمیم نهایی از سوی آنها اتخاذ شود.

با اینکه ایگور لانداو و هربرت هاینر (رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل اجرایی آدیداس) به دقت و سرعت در حال بررسی تضمین‌های مالی و سودآوری اسپانسری این ترانسفر و سودی که می‌تواند تحت لوای این برند برای آنها به‌دست بیاورند هستند، خبرهای تأیید نشده ریسک ورود به این پروسه کم‌نظیر توسط آدیداس را با توجه تمایل اندک باشگاه یوونتوس نسبت به انجام این انتقال چندان امیدوارکننده ارزیابی نمی‌کنند.

پیشنهادات و تضمین‌های آدیداس به عنوان یکی از اصلی‌ترین اسپانسرهای بیانکونری می‌تواند بارقه‌هایی از امید را دست‌کم تا نتیجه‌گیری نهایی این کمپانی و البته مسی و بارسلونا زنده نگه دارد. در این بین تلاش‌های پاری‌سن‌ژرمن، اینتر و من‌سیتی می‌تواند زودتر از تصمیم نهایی هیأت مدیره آدیداس تیم بعدی لیونل مسی را مشخص کند.

لیونل مسی یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال است که با کمپانی آدیداس همکاری می‌کند. این شرکت 96 ساله تا سال 1997، کفش‌های این ستاره آرژانتینی را با نام او در بازار عرضه می‌کرد. این روند در سال 2018 با تغییرنام این کفش‌ها به nemeziz وارد دوره‌ای جدید از همکاری میان این بازیکن و آدیداس شده است

برچسب‌ها: مسی رونالدو یوونتوس آدیداس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

197 Juventusfc1399/06/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi