خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

خامس رودریگز در یک قدمی پیوستن به اورتون

خامس رودریگز در یک قدمی پیوستن به اورتون
به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، خامس رودریگز از مدت‌ها پیش مشخص شده بود که فصل آینده در رئال مادرید توپ نخواهد زد در آستانه انتقال به لیگ جزیره قرار گرفته است.

خامس از سوی زیدان به یک بازیکن نیمکت نشین و اخراجی بدل شد و ۲ فصل نیز به صورت قرضی برای بایرن مونیخ بازی کرد.

او که جایی در ترکیب رئال مادرید زیدان ندارد خواهان رسیدن به آنچلوتی و اورتون است.

به نقل از رسانه‌های اسپانیایی و فابرزیو رومانو، مذاکرات بین اورتون و رئال مادرید در حال پیشرفت است و آنها در آستانه توافق هستند.

مبلغ خامس چیزی در حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو گزارش شده است. خرید این بازیکن از سوی آنچلوتی، مربی کنونی اورتون شخصاً اعلام شده است.

به نقل از فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، تا چند روز آینده انتقال خامس به جزیره تکمیل می شود و این بازیکن مادرید را به مقصد لیورپول ترک خواهد کرد.

خامس داوید رودریگز روبیو (به اسپانیایی: James David Rodríguez Rubio)؛ زاده ۱۲ ژوئیهٔ ۱۹۹۱) بازیکن فوتبال در پست مهاجم اهل کلمبیا است.

وی بازیکن تیم فوتبال باشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی فوتبال کلمبیا است همچنین وی جوان‌ترین کاپیتان تاریخ تیم ملی کلمبیا است. او آقای گل جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با ۶ گل شده‌است. رودریگز فوتبالش را در همان دوران کودکی و به تشویق مادرش در شهر ایباگه با ثبت نام در مدارس فوتبال آغاز کرد. از همان دوران همیشه پیراهن شماره ۱۰ را پوشیده‌است. از سال ۲۰۱۱ زمانی که ۲۰ سال داشت به عضویت تیم ملی بزرگسالان کلمبیا درآمده است. او اغلب در پست هافبک هجومی یا وینگر راست و چپ بازی می‌کند.

خامس رودریگز در سال ۲۰۱۷ به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست و در سال ۲۰۱۹ دوباره به باشگاه سابقش رئال مادرید بازگشت.

از باشگاه هایی که خامس در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال انویگادو ، باشگاه فوتبال بانفیلد ، باشگاه فوتبال پورتو ، باشگاه فوتبال موناکو ، باشگاه فوتبال رئال مادرید ،باشگاه فوتبال بایرن مونیخ اشاره کرد.

برچسب‌ها: خامس رودریگز رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

203 اف سی بالکیور1399/06/06

6 شهریور (11:57)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi