خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

نبوغ زیدان؛ تصمیم درست در کنارگذاشتن 3 بازیکن

نبوغ زیدان؛ تصمیم درست در کنارگذاشتن 3 بازیکن
به نقل از مارکا، زین‌الدین زیدان در دومین دوره حضورش در رئال مادرید اقدام به کنار گذاشتن 3 بازیکن کرد. او دنی سبایوس، خامس رودریگز و گرت بیل را از جمع سفیدپوشان کنار گذاشت و اکنون می‌توان تایید کرد حق با سرمربی فرانسوی بوده است.
دنی سبایوس که کیفیت تکنیکی و هوش خوبی دارد و در ابتدای حضور در آرسنال هم نوید حضور یک بازیکن خوب را به هواداران آرسنال می‌داد، حالا روی نیمکت می‌نشیند. میکل آرتتا دیگر به این بازیکن 24 ساله اعتماد ندارد و در جریان برد آرسنال مقابل چلسی در دربی لندن حتی از او استفاده نکرد. او می‌تواند پس از اتمام قرارداد قرضی‌اش به رئال برگردد اما بعید است ماندنی باشد.
خامس رودریگز دیگر جدا شده رئال بود که با حضور در تیم آنچلوتی شروع بسیار خوبی داشت. گل‌ها و پاس گل‌های خامس اورتون را به رتبه‌های بالای جدول سوق داد اما در چند هفته اخیر او اصلا رشد چندانی نداشته و هم در آخرین اردوی ملی ضعیف بوده و هم حالا مورد انتقادات زیادی قرار گرفته. خامس مثل همیشه با بحران مصدومیت ها روبرو است.
سومین نفر هم گرت بیل است که برخی اعتقاد داشتند زیدان می‌تواند از او استفاده کند اما این بازیکن ولزی علی‌رغم گلزنی در لیگ برتر و لیگ اروپا و حتی جام اتحادیه (یک‌بار در هر جام) نمایش بسیار ضعیفی داشته و حالا هم طبق معمول مصدوم است. به نظر می‌رسد زیدان با کنار گذاشتن این 3 بازیکن تصمیمی درست گرفته است.

برچسب‌ها: رئال مادرید زیدان گرت بیل سبایوس خامس رودریگز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

165 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/10/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi