خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

ضیافت شام خامس رودریگز با سرمربی جدیدش

ضیافت شام خامس رودریگز با سرمربی جدیدش
خامس رودریگز از آن دسته بازیکنانی است که سرمربی فرانسوی رئال‌مادرید یعنی زین الدین زیدان هیچ علاقه‌ای به سبک بازی او ندارد؛ موضوعی که باعث شد ستاره کلمبیایی در دو مقطع زیر نظر زیدان به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شود.

پس از اینکه رئال با جدایی او در تابستان گذشته و انتقالش به اتلتیکو مخالفت کرد، این بازیکن تقریبا یک سال نیمکت نشین بود و بالاخره تصمیم به جدایی قطعی گرفت. از قرارداد خامس با رئال یک سال باقیمانده و او این روزها در انگلیس حضور دارد تا انتقالش به اورتون را قطعی کند.

او تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته و قراردادش سه ساله با دستمزد 4.5 میلیون یورویی است اما توافقات نهایی بین دو باشگاه باقیمانده است. رئال برای این انتقال بین 25 تا 35 میلیون یورو می خواهد.

شب گذشته خامس به همراه سرمربی جدیدش کارلو آنچلوتی در یک رستوران شام را به اتفاق صرف کردند و این نشانه ای بر قطعی بودن انتقال ستاره کلمبیایی به جمع آبی پوشان بندر لیورپول است.

خامس و کارلتو پیش از این در رئال و بایرن نیز سابقه همکاری دارند. ستاره کلمبیایی در اولین فصل حضورش در رئال و زیر نظر آنچلوتی 17 گل زد و 18 پاس گل داد که بهترین عملکردش تا به اینجا در طول یک فصل بوده است.

برچسب‌ها: رئال مادرید خامس رودریگز آنجلوتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

147 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/06/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi