خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

استراتژی بی پروای میلان در مارکت تابستانی

استراتژی بی پروای میلان در مارکت تابستانی
میلان تنها یک هفته تا شروع پیش فصل فاصله دارد و به نظر می رسد میلان در رابطه با خریدهای احتمالی جدید هیچ نگرانی احساس نمی کند.
انتظار می رود تا میلان در دور مقدماتی لیگ اروپا سه بازی حذفی را انجام بدهد و برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ اروپا نیاز به پیروزی در تمام این سه بازی دارد.
سوشیانت نیوز - بازی های حذفی تک مرحله ای در لیگ قهرمانان اروپا ثابت کرد که هیچ تیمی نباید دست کم گرفته شود و در صورتی که تیمی دارای عدم تعادل باشد بیشتر در خطر خواهد بود.
کسیه و بن ناصر همچنان به جز احتمالا پوبگا و برسچیانینی هیچ جایگزین دیگری ندارند، همانطور که کرونیچ نیز خارج از پست تخصصی اش بازی می کند.
جای خالی بوناونتورا هنوز پر نشده و پاکتا نیز در حاشیه تیم قرار دارد، در حالی که ربیچ در سه بازی بعدی لیگ اروپا نمی تواند میلان را به دلیل محرومتی که از زمان حضورش در آینتراخت فرانکفورت دارد همراهی کند.
میلان اولویت خود را بر روی تمدید قراردادها متمرکز کرده است و امیدوارست که بتواند آینده بلند مدت دوناروما و چالهان اوغلو در تیم را تضمین کند، همانطور زلاتان ایبراهیموویچ را برای ماندن به مدت یک سال دیگر راضی کنند.
این گزارش همچنین اضافه می کند، مارکت ورودی های میلان به نظر دور از زمانی هستند که باید در اولویت قرار بگیرند، فارغ از فرصت های لحظات پایانی. در واقع میلان امیدوارست تا نزدیکی اواسط سپتامبر بتواند چند خرید خود را تضمین کند، بنابراین آنها می توانند برای مرحله دوم مقدماتی لیگ اروپا حاضر شوند و سپس ترکیب را در پایان پنجره نقل و انتقالات تکمیل کنند.

برچسب‌ها: آث میلان فورزآ میلآن آث میلآن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

72 Stefano Pioli1399/05/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi