خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

دربی اسپانیا از نوع آندالوسیانی برای کالابریا

دربی اسپانیا از نوع آندالوسیانی برای کالابریا
از ایتالیا خبر می رسد میلان بر روی داویده کالابریا مدافع کناری راست خود برچسب 15 میلیون یورویی گذاشته است، بازیکنی که تیم های سویا و رئال بتیس مشتری آن هستند.
به گزارش سوشیانت نیوز، مبلغ درخواستی میلان برای فروش داویده کالابریا حدود 15 میلیون یورو می باشد.
پیش از این چندین منابع خبری در گزارشی مدعی شده بودند که آینده این مدافع 23 ساله در اسپانیا رقم خواهد خورد و برای جذب او به احتمال فراوان شاهد یک دربی از نوع آندالوسیانی میان سویا و رئال بتیس خواهیم بود.
داویده کالابریا محصول آکادمی جوانان میلان است، بنابراین فروش او می تواند سود بسیار بزرگی برای میلان با خود به ارمغان بیاورد. کالابریا در فصل گذشته در مجموع رقابت ها موفق شد برای میلان 27 بار به میدان برود و یک گل و یک پاس گل نیز به ثبت برساند.
پیش از این مدیر برنامه های جدید این بازیکن که متعلق به آژانسی در اسپانیا می باشد در رابطه با آینده موکلش تاکید کرد که آنها با آرامش کامل پیشنهادات موجود را ارزیابی و سپس با میلان صحبت خواهند کرد.

برچسب‌ها: آث میلان آث میلآن فورزآ میلآن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

70 Stefano Pioli1399/05/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi