خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,759

صلیبی ها قربانیِ جدید شیاطین! / میلان 3_1 پارما

صلیبی ها قربانیِ جدید شیاطین! / میلان 3_1 پارما
میلان از ساعت 10 شب به وقت ایران به مصاف پارما رفت و یه کامبکه جدید رو به نمایش گذاشت!
شاگردان پیولی که 1_0 عقب بودند توانستن با سه گل حریفو مجازات کنند.

با وجود برتری نسبی میلان اما این پارما بود که در دقایق پایانی نیمه اول به گل برتری دست یافت. کورتیچ روی یک توپ کاتبک با ضربه ای مهار نشدنی برای پارما گلزنی کرد تا تیم مهمان با برتری راهی رختکن شود.
در نیمه دوم شاگردان استفانو پیولی از همان ابتدا بازی را در اختیار گرفتند و نهایتاً در دقیقه 55 گل تساوی را وارد دروازه پارما کردند. فرانک کسیه با یک شوت استثنایی از فاصله ای دور گل تساوی میلان را به زیباترین شکل ممکن وارد دروازه حریف کرد.
شروع طوفانی میلانی‌ها در در نیمه دوم ادامه داشت و آنها در دقیقه 59 به گل دوم دست یافتند. هاکان چالهان اوغلو ضربه ایستگاهی فوق العاده ای را روانه دروازه کرد و الساندرو رومانیولی نیز با یک ضربه سر تمام کننده گل دوم روسونری را به ثمر رساند.
اما این پایان کار نبود و هاکان چالهان اوغلو که پاس گل دوم میلان را به ثبت رسانده بود این بار خودش موفق شد برای روسونری گلزنی کند. این بازیکن روی یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه پارما را برای بار سوم باز کرد تا حساب کار 3-1 شود.
میلانی‌ها در ادامه بازی کار را کنترل کردند تا مسابقه با همان نتیجه 3-1 خاتمه پیدا کند و تیم استفانو پیولی امید زیادی برای کسب سهمیه اروپایی رقابت های فصل آینده داشته باشد.

برچسب‌ها: آث میلآن فورزآ میلآن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 0

57 ʆƠƘЄƦ1399/04/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi