خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

رسیدن لیون به نیمه نهایی اتفاقی نیست

رسیدن لیون به نیمه نهایی اتفاقی نیست
رسیدن لیون به نیمه نهایی اتفاقی نیست
لیون شب گذشته با برتری 3-1 برابر سیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافت. لیونی ها در یک هشتم نهایی یوونتوس را نیز حذف کرده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، مکسول کورنت پس از گلزنی در پیروزی لیون برابر منچسترسیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت که از بازی برابر بهترین‌های جهان لذت می‌برد.

بال ساحل عاجی در دقیقه 24 با ضربه‌ای زیبا از بیرون محوطه جریمه تیمش را با یک گل پیش انداخت. کوین دی بروینه در دقیقه 69 گل تساوی را به ثمر رساند اما موسی دمبله از روی نیمکت به میدان آمد تا در فاصله 11 دقیقه دو بار دروازه حریف را باز کند.

گل کورنت چهارمین گل او برابر سیتی پپ گواردیولا بود و با رکورد لیونل مسی که بیشترین گل زده برابر سیتی در زمان حضور این مربی اسپانیایی را دارد برابر شد. او پس از بازی به رادیو مونته کارلو گفت:« حضور در این بازی‌ها استثنایی است. ما هر روز نمی‌توانیم در یک چهارم لیگ قهرمانان به میدان برویم. من امشب گل زدم اما مهمترین چیز هنوز هم کار جمعی تیم است. باید اعتراف کنم که از بازی برابر بهترین بازیکنان دنیا لذت می‎‌برم. این که ما در این مرحله حضور داریم به هیچ عنوان اتفاقی نیست. ما در طول تمرینات آماده سازی به خوبی کار کردیم و نتیجه تلاش‌هایمان را نیز امشب گرفتیم.»

برچسب‌ها: لیون یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

163 اطلاعیه1399/05/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi