خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,922

تجربه تلخ دروازه‌بان منچسترسیتی از رویارویی با مسی

تجربه تلخ دروازه‌بان منچسترسیتی از رویارویی با مسی
به گزارش ورزش 11، مسی از بازیکنانی است که با نمایش درخشان خود در مستطیل سبز و شخصیت آرامی که دارد بسیاری را طرفدار بارسلونا کرده است.

جو هارت سنگربان منچستر سیتی از کسانی است که علاقه زیادی به مسی دارد و دوست دارد که بارسلونا پیروز فینال برلین باشد. او گفت: امیدوارم که بارسلونا بتواند یوونتوس را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. بدون شک بخش بزرگی از موفقیت بارسلونا به مسی بر می گردد. بارسلونا با فوق ستاره آرژانتینی خود به راحتی توانست برابر ما به پیروزی برسد.

هارت درباره یوونتوس هم گفت: یوونتوس برای صعود به این مرحله تلاش زیادی از خود نشان داده است. دو تیم در بهترین شرایط خود به مصاف هم می روند. برای رسیدن به سطح این دو تیم باید تلاش زیادی از خود نشان دهیم.

سنگربان منچسترسیتی درباره مسی هم گفت: دیگر برای همه ثابت شده است که مسی چه بازیکنی است. او در دیدار برگشت برابر منچستر سیتی شب بسیار خوبی را پشت سرگذاشت. هر گاه مسی توپ را دریافت می کرد اطمینان داشتم که دروازه ما را تهدید می کند. تنها راه متوقف کردن مسی این است که ۵ تا ۶ بازیکن مراقب او باشند حتی در این حالت نیز مسی خطرناک است و می تواند این بار با دادن پاس گل کار خود را انجام دهد.

برچسب‌ها: لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی جو هارت منچسترسیتی بارسلونا یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

586 ارشیامحمدحسین1394/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi