خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

آگوئرو: نه، بارسای گواردیولا با سیتی قابل مقایسه نیست

آگوئرو: نه، بارسای گواردیولا با سیتی قابل مقایسه نیست
پپ گواردیولا امسال بار دیگر با منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد؛ سومین قهرمانی متوالی و پنجمین قهرمانی در دوران شش ساله حضور او در این تیم. سیتیزن‌ها حالا قصد دارند با قهرمانی در جام حذفی و فتح چمپیونزلیگ امسال را با یک سه‌گانه تاریخی به پایان برسانند.

گواردیولا در فصل 9-2008 به عنوان سرمربی بارسلونا موفق به فتح سه‌گانه شده بود. بلوگرانای پپ در آن سال قهرمانی لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل‌ری را به دست آورد. آن بارسا با حضور ستاره‌های درخشانی مثل ژاوی، اینیستا و سرخیو بوسکتس در خط میانی و مهاجمان خارق‌العاده‌ای مثل لیونل مسی، ساموئل اتوئو و تیری آنری در حمله فوق‌العاده قدرتمند بود و خیلی‌ها از آن بارسا به عنوان بهترین تیم فوتبال تاریخ یاد می‌کنند.

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی و بارسلونا، در یک مصاحبه در پاسخ به این سوال که آیا منچسترسیتی فعلی را می‌توان با بارسلونای گواردیولا مقایسه کرد گفت: "نه قابل مقایسه نیست. چون هم دوره‌ها متفاوت است و هم لیگ‌ها. ولی شکی نیست که هر دوی این تیم‌ها نام‌شان را در تاریخ ثبت کرده‌اند. بارسا با هافبک‌هایی که از بهترین‌های تاریخ هستند مثل بوسکتس‌، ژاوی و اینیستا و البته از همه مهم‌تر به خاطر حضور مسی تیمی بود که واقعا تکرارنشدنی است. سیتی را هم به خاطر بدون فراز و نشیب بودن در سال‌های متوالی، حاکمیت مطلق در سخت‌ترین لیگ دنیا باید تیمی تاریخی دانست که تکرار موفقیت‌هایش دشوار است."

گواردیولا و منچسترسیتی قصد دارند در پایان فصل جاری موفقیت سر الکس فرگوسن در فصل 99-1998 با منچستریونایتد را تکرار کنند؛ یونایتد در آن فصل تنها تیم انگلیسی بود که موفق به فتح سه‌گانه شد و این رکورد تا امروز دست نخورده باقی مانده است.

برچسب‌ها: بارسلونا منچسترسیتی سرخیو آگوئرو پپ گواردیولا لیگ برتر انگلیس لیگ قهرمانان اروپا جام حذفی انگلیس فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

61 ※宲會 King 會宲※1402/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi