خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پیرلو: برای فتح چمیپونزلیگ به ایسکو نیاز داریم

پیرلو: برای فتح چمیپونزلیگ به ایسکو نیاز داریم
پیرلو: برای فتح چمیپونزلیگ به ایسکو نیاز داریم
سرمربی حال حاضر یوونتوس سال گذشته از لزوم تلاش این باشگاه برای جذب بازیکنی مثل ایسکو صحبت کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان به دست لیون، مائوریتزیو ساری سرمربی این باشگاه برکنار شد و در میان تعجب، آندره آ پیرلو اسطوره فوتبال ایتالیا بدون هیچ تجربه مربیگری جانشین او شد. تصمیمی بحث بر انگیز که البته با استقبال خوبی در میان هواداران روبرو شد. هنوز مشخص نیست یووه با پیرلو به چه سبکی بازی خواهد کرد و اینکه او دستور به جذب چه بازیکنانی داده است.

گاتزتا دلو اسپورت به بهانه انتخاب پیرلو مصاحبه سال گذشته او را بازنشر کرده است که در آن او از لزوم جذب هافبکی مثل ایسکو برای یووه سخن گرفته بود.

یوونتوس سال گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به دست آژاکس حذف شد و پیرلو در واکنش به این ناکامی گفته بود که درست است رونالدو به یووه آمده ولی باید بازیکنی مثل ایسکو هم پشت رونالدو باشد تا بتواند او را به خوبی تغذیه کند. پیرلو معتقد بود خط هافبک یووه در سطح رونالدو نیست.

ایسکو سال گذشته در رئال شرایط خوبی نداشت ولی با بازگشت زیدان توانست اعتماد از دست رفته را بازیابی کرده و دوباره همان بازیکن تاثیرگذار شود. او فصل 20-2019 یکی از بازیکنانی بود که زیر نظر زیدان اغلب در ترکیب ثابت به میدان رفت.

این روزها شایعاتی مبنی بر اینکه پیرلو جذب ایسکو را درخواست کرده شنیده می شود ولی بعید است رئال مادرید و زیدان راضی به جدایی او شوند.

برچسب‌ها: ایسکو پیرلو یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

63 اطلاعیه1399/05/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi