خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

با ساری تمام رکوردها جا به جا میشود !!

با ساری تمام رکوردها جا به جا میشود !!
یوونتوس در عملکردی نه چندان جالب توانست لیون را با دو گل رونالدو شکست دهد اما با توجه به شکست 1-0 دور رفت، این نتیجه برای صعود آن ها کافی نبود.
یوونتوس با دو گل کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه 2-1 لیون را در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد، اما با توجه به برد 1-0 لیون در دیدار رفت، این تیم فرانسوی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. نکات آماری جالب این دیدار به شرح ذیل است.

لیون به اولین تیم فرانسوی بدل شد که یوونتوس را در مرحله حذفی مسابقات از یک رقابت اروپایی (جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا، جام یوفا/لیگ اروپا و جام در جام اروپا) حذف می کند.
یوونتوس برای اولین بار در یک مسابقه لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلیانز از روی نقطه پنالتی گل دریافت می کند. آخرین بار در دسامبر 2009، هانس یورگ بوت دروازه بان بایرن مونیخ بود که در زمین یوونتوس دروازه این تیم را از روی نقطه پنالتی باز کرده بود.
کریستیانو رونالدو برای اولین بار در 10 فصل اخیر نمی تواند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود. این برای دومین بار پس از فصل 2009/10 است که تیم رونالدو توسط لیون از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف می شود.
کریستیانو رونالدو 67 گل در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده که مساوی با مجموع نفرات دوم (لیونل مسی، 46 گل) و سوم (توماس مولر، 21 گل) است.
کریستیانو رونالدو 25 گل در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده و پس از لیونل مسی (26) دومین گلزن برتر این مرحله از مسابقات است.
کریستیانو رونالدو 130 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است. فقط 22 تیم تعداد گل هایشان در این مسابقات از رونالدو بیشتر است.
از شروع مجدد مسابقات فوتبال پس از شیوع کرونا، کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی با 12 گل بهترین گلزنان در تمامی رقابت ها در میان بازیکنان پنج لیگ معتبر اروپایی هستند و رحیم استرلینگ با 11 گل در رده بعدی قرار دارد.
کریستیانو رونالدو موفق شد دهمین گلش را برای یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند تا به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود که با پیراهن سه تیم موفق می شود تعداد گل هایش در لیگ قهرمانان اروپا را دو رقمی کند. او با منچستریونایتد (15)، رئال مادرید (105) و یوونتوس (10) موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا شده است.
کریستیانو رونالدو 37 گل در 46 مسابقه فصل 2019/20 با پیراهن یوونتوس به ثمر رساند، تا رکورد گلزنی در یک فصل در تاریخ یوونتوس را بشکند.
کریستیانو رونالدو سومین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که موفق به گلزنی با پیراهن سه تیم مختلف مقابل یک تیم می شود. پیش از این هانس یورگ بوت مقابل یوونتوس و رود فن نیستلروی مقابل بایرن مونیخ موفق به این کار شده بودند.
کریستیانو رونالدو هر 10 پنالتی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا را به گل تبدیل کرده است.
تمامی هفت گل یوونتوس در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا در دو فصل اخیر را کریستیانو رونالدو به ثمر رسانده است.
از ابتدای فصل 2003/04، ممفیس دیپای اولین بازیکنی است که موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی و ثبت پنالتی برای حریف در یک مسابقه لیگ قهرمانان اروپا می شود.

برچسب‌ها: یوونتوس لیون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

152 Juventusfc1399/05/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi