خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,759

دلبری کردنه میلان تمامی ندارد! میلان 2_1 ساسولو

دلبری کردنه میلان تمامی ندارد! میلان 2_1 ساسولو
شاگردان استفانو پیولی که در دیدارهای اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کردند، امشب هم به لطف درخشش زلاتان ابراهیموویچ و دو گلی که او به ثمر رساند، توانستند به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند و با یک بازی بیشتر، بالاتر از رم در رتبه پنجم جدول سری آ قرار بگیرند.

در دقیقه 19 بازی بود که میلان به گل اول رسید. زلاتان که خود حرکت را از میانه زمین آغاز کرده بود، لحظاتی بعد ارسال دقیق هاکان چالهان اوغلو را در مقابل دروازه تبدیل به گل کرد.

این نتیجه تا دقیقه 41 پایدار بود تا اینکه خطای هند چالهان اوغلو روی ارسال روجریو، ساسولو را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. کاپوتو پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم به وسط دروازه، کار را به تساوی کشید.

اما این نتیجه هم چندان دوام نداشت و در دقیقه دوم از وقت های اضافه نیمه اول، زلاتان بار دیگر میلان را پیش انداخت. روی یک ضدحمله سریع از میلانی ها بود که ستاره سوئدی با پاس در عمق چالهان اوغلو صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن دروازه بان حریف، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

در آخرین ثانیه های نیمه اول، بورابیا که یک کارت زرد داشت، با خطا روی آنته ربیچ، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا کار برای ساسولو دشوارتر شود.

میلانی ها در نیمه دوم علی رغم برتری نفری نتوانستند موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنند و در یکی از معدود موقعیت های شان در دقیقه 81 هم دروازه بان ساسولو با سه واکنش پیاپی، دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا در نهایت بازی با نتیجه 2-1 به پایان برسد.

برچسب‌ها: میلآن آث میلآن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

28 0

103 ʆƠƘЄƦ1399/05/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi