خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

ساری: از آمادگی لیون مقابل پاری سن ژرمن غافلگیر شدم؛

ساری: از آمادگی لیون مقابل پاری سن ژرمن غافلگیر شدم؛
یوونتوس و آاس رم در هفته سی و هشتم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 3-1 رم به پایان رسید. پس از این دیدار، مائوریتزیو ساری گفتگویی با خبرنگاران داشت.

مائوریتزیو ساری در مورد دیدار حساس یوونتوس با المپیک لیون به اسکای گفت:

وضعیت جسمانی بازیکنان لیون در بازی با پاری سن ژرمن واقعا مرا غافلگیر کرد. اصلا به نظر نمی رسید که این تیم مدت ها از زمین بازی دور بوده است. روی فرم بودند و تحرک بالایی از خود نشان دادند. باید از نظر ذهنی و بدنی به خوبی ریکاوری کنیم. شکست 1-0 در بازی رفت، کار را پیچیده می کند. آنها به خوبی فضاها را می بندند و پیدا کردن راهی برای نفوذ به خط دفاعی لیون، دشوار است. باید راه درست برای موفقیت در این بازی را پیدا کنیم.

نحوه ریکاوری بازیکنان و آرام کردن ذهن آنها برای بازی با لیون بسیار مهم خواهد بود. نمی دانم چه نتیجه ای می گیریم اما مطمئن هستم بازیکنان با نگرشی متفاوت نسبت به بازی های اخیر وارد میدان خواهند شد. لازم است بهترین بازیکنان را انتخاب کنیم. آنهایی که از نظر ذهنی و بدنی آماده تر هستند. لیون از دوره ای طولانی بدون بازی و ما از چندین بازی پیاپی به این دیدار می آییم. شرایطی بی سابقه محسوب می شود که کسی آنرا تجربه نکرده است. در جریان بازی، مشخص می شود که این شرایط بیشتر به نفع یوونتوس بوده است یا لیون.

هنوز نمی دانم پائولو دیبالا برای دیدار با لیون آماده می شود یا خیر. فردا وضعیت او بررسی می شود. به زمین تمرین می آید تا واکنش وی را ببینیم.

می توانم بگویم پس از بازی با لاتزیو، اسکودتو را حس کردیم. پس از آن دیدار از نظر ذهنی، خود را فاتح سری آ درنظر گرفتیم و افت کردیم. از حالا باید دوباره به فرم مطلوب خود برگردیم. امشب بازی کردن در این هوای گرم مقابل رم اصلا آسان نبود.

مهم ترین ویژگی که در این فصل به خصوصیات من اضافه شد، صبور بودن است. قبلا آدم صبوری نبودم اما اکنون در این زمینه بهتر شده ام. قضاوت ها از بیرون، خیلی روی کار من تاثیر نمی گذارد. با توجه به مشکلاتی که داشتیم، باید از عملکرد و نتایج خود در این فصل راضی باشیم.

برچسب‌ها: ییونتوس ساری لیون لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

63 Juventusfc1399/05/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi