خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

آینده ساری به نتیجه بازی با لیون ربطی ندارد

آینده ساری به نتیجه بازی با لیون ربطی ندارد
آینده ساری به نتیجه بازی با لیون ربطی ندارد
فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس مدعی شد آینده مائوریتسیو ساری بسته به بازی با لیون نیست.
به گزارش "ورزش سه"، اگرچه دیشب یوونتوس برای نهمین فصل متوالی قهرمانی در لیگ ایتالیا را جشن گرفت، اما اخباری در مورد احتمال اخراج مائوریتسو ساری در صورت حذف یوونتوس در لیگ قهرمانان مقابل لیون شنیده شده است. فابیو پاراتیچی مدعی شد کسب این موفقیت های متوالی کاری دشواری بوده و نمی توان عملکرد ساری را تنها با یک بازی قضاوت کرد. اخباری در مورد احتمال حضور مائوریتسیو پوچتینو برای فصل بعد روی نیمکت بیانکونری منتشر شده است.

فابیو پاراتیچی گفت: "یک مسابقه نمی تواند نحوه قضاوت در مورد یک فصل و عملکرد مائوریتیو ساری را تغییر دهد و همه چیز بسته به بازی مقابل لیون نیست. قهرمانی در اسکودتو همیشه فوق العاده است، اگرچه اغلب فراموش می کنیم که نه سال پیاپی قهرمانی اتفاقی غیرقابل تصور بوده است. وقتی 10 سال من پیش با رئیس باشگاه به اینجا آمدم، اگر کسی به ما می گفت قرار است به چنین موفقیتی دست یابیم با خود فکر می کردیم آنها دیوانه هستند.

پس باید از نتایج به دست آمده در این فصل که به گفته رئیس باشگاه در شرایطی سخت و شاید دشواتر تر از حد معمول به دلیل تغییرات بسیار و ویروس کرونا حاصل شده، قدردانی کنیم. همچنین من می خواهم از سری A تشکر کنم که به همه ما اجازه داد تا فصل را به بهترین شکل ممکن تمام کرده و دوباره کمی شرایط نرمال را تجربه کنیم."

برچسب‌ها: ساری یوونتوس لیون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

82 اطلاعیه1399/05/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi