خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,227

زیدان به مانه نمی‌رسد؛ علت: مشکلات مالی رئال

زیدان به مانه نمی‌رسد؛ علت: مشکلات مالی رئال
زین‌‌الدین زیدان به شدت به دنبال جذب سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول است ولی ضرر مالی هنگفت باشگاه‌ رئال در نتیجه بحران کرونا رسیدن او به خواسته‌اش را عملا غیرممکن کرده.

زین‌الدین زیدان تابستان گذشته از مدیران رئال مادرید خواست که برای انتقال سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول به برنابئو اقام کنند. زیدان از هواداران سرسخت مهاجم سنگالی است. اما این انتقال پارسال به سرانجام نرسید و زیدان چاره‌ای نداشت که روی استعداد جوان برزیلی تیمش وینیسیوس جونیور حساب کند.

زیدان اما امسال هم خواهان جذب مانه شده و برای رسیدن به این هدفش مذاکرات زیادی با مدیریت رئال داشته. اما دو مساله باعث شده احتمال انجام این انتقال در سال جاری هم بسیار اندک باشد. یکی ضرر هنگفت باشگاه‌های اسپانیایی و به تبع آن رئال مادرید در نتیجه بحران کرونا است. و دیگری این ترس مدیریت رئال که پرداخت دستمزد بالا به مانه باعث ایجاد نارضایتی و دودستگی در رختکن تیم شود. تیمی که مجبور شده به دلیل بحران کرونا بخشی از دستمزدش را به باشگاه ببخشد.

از سوی دیگر مانه به سرمربی‌اش در لیورپول، یورگن کلوپ، علاقه زیادی دارد و از دستمزد فعلی خود در این تیم که هفته‌ای 150هزار پوند است بسیار راضی است. برای انتقال او به رئال، مادریدی‌ها باید مبلغی بیشتر از این به ستاره سنگالی پیشنهاد بدهند. این پیشنهاد در حالی که کاپیتان رئال، سرخیو راموس، هنوز منتظر امضای قراردادی جدید است و رختکن تیم اسپانیایی خود را برای یک کاهش دستمزد دیگر آماده می‌کند می‌تواند مشکل‌ساز شود.

خاویر تباس رئیس لالیگا اخیرا اعلام کرد که ضرر باشگاه‌های اسپانیایی ناشی از بحران کرونا به چیزی در حدود 800میلیون یورو بالغ خواهد شد. رئال که از طرفی با ضرر سنگین ناشی از این بحران دست و پنجه نرم می‌کند از این می‌ترسد که انتقال بازیکنان جدید با دستمزد بسیار بالا، و همزمان درخواست کاهش دستمزد از بازیکنان فعلی، باعث ایجاد شورش و نارضایتی در رختکن تیم شود.

این در حالی است که رئال حتی پیش از شروع بحران کرونا، به دلیل نوسازی استادیوم برنابئو، کمربندها را سفت بسته و سیاست‌های مالی انقباضی در پیش گرفته بود. باشگاه مادریدی سال گذشته برای انجام عملیات نوسازی برنابئو وامی به ارزش 575 میلیون یورو دریافت کرده بود که باید آن را در مدت‌زمان 30 ساله بازپرداخت کند. عملیات نوسازی برنابئو بر اساس تخمین‌ها چیزی حدود 800 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

برچسب‌ها: رئال مادرید سادیو مانه مشکلات مالی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

130 Kᒪᗩy Tᕼoᗰᑭᔕoᑎ1399/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi