خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,390

مانه: هیچ انگیزه‌ای برای انتقام از رئال ندارم

مانه: هیچ انگیزه‌ای برای انتقام از رئال ندارم
ستاره سنگالی لیورپول به فینال فردا برابر رئال به عنوان یک دیدار انتقامی نگاه نمی کند.به گزارش"ورزش سه"، رئال مادرید و لیورپول فردا شب در پاریس و از فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. تکرار فینال 4 سال پیش که رئال توانست به لطف درخشش گرت بیل 3-1 پیروز شود.سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول در آستانه این بازی و در مصاحبه با مارکا در پاسخ به سوال روش مقابله با تیمی که 13 قهرمانی چمپیونزلیگ دارد گفت:« صادقانه بگویم که نمی دانم رئال چند قهرمانی چمپیونزلیگ دارد ولی این چندان هم مهم نیست. مهم بازی فرداست و برای ما باارزش ترین بازی فصل است. تمام تمرکز روی این است که همه توان مان را برای پیروزی در زمین بگذاریم.»

بهترین مقطع فوتبالی:« بله، بدون شک چنین است. به تازگی مهمترین قهرمانی فوتبالی ام را با سنگال در جام ملت های آفریقا جشن گرفتم و با لیورپول نیز فاتح جام حذفی و جام اتحادیه شده ام. حالا هم که در فینال لیگ قهرمانان باید حاضر شویم.»
گلزنی در فینال و بالاتر بردن شانس توپ طلا:« من و هم تیمی هایم هر سال برای فتح تمامی جام ها کار را شروع می کنیم و فتح لیگ قهرمانان برای من و همه لیورپولی‌ها مهمترین اتفاق فصل خواهد بود. تمرکز روی فینال است نه درخشش فردی. در مورد توپ طلا کارشناسان باید رای بدهند. طبیعی است که بسیار خوشحال می شوم اگر توپ طلا را به دست بیاورم.»

برچسب‌ها: سادیو مانه لیورپول رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

45 لیورپول 20221401/03/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi