خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

ستاره لیورپول از کلوپ شاکی بود؛ مقصد رئال مادرید؟

ستاره لیورپول از کلوپ شاکی بود؛ مقصد رئال مادرید؟
سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول سال گذشته از دست یورگن کلوپ ناراحت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شایعات انتقال به رئال مادرید ممکن است در آینده ای نزدیک برای سادیو مانه رنگ واقعیت به خود بگیرد. براساس گزارش نشریه فرانس فوتبال، حمایت یورگن کلوپ از ویرژیل فن دایک در جریان مراسم سال گذشته توپ طلا باعث ناراحتی سادیو مانه شده است.

سادیو مانه فصل گذشته موفق شد 26 گل در ترکیب لیورپول به ثمر رسانده و یکی از عوامل اصلی قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان لقب گیرد. سادیو مانه این فصل نیز یکی از بهترین بازیکن لیورپول بوده و نقش مهمی در قهرمانی احتمالی این تیم در لیگ برتر ایفا کرده است.

اما زمانی که لیونل مسی عنوان بهترین بازیکن جهان را کسب کرد، یورگن کلوپ بعد از این انتخاب مدعی شد ویرژیل فن دایک لایق کسب این جایزه بوده و نامی از سادیو مانه نبرد. کلوپ ضمن تمجید از مسی مدغی شد فصل گذشته فن دایک نمایش فوق العاده ای داشته و او باید عنوان بهترین بازیکن جهان را کسب می کرده است. مهاجم سنگالی بعد از مسی، فن دایک و کریستیانو رونالدو در جایگاه چهارم بهترین های جهان قرار گرفت.

سادیو مانه امیدوار بود بعد از ژرژ وه آ دومین بازیکن افریقایی لقب گیرد که جایزه توپ طلا را از آن خود کرده است. این در حالیست که در سال های اخیر اخبار فراوانی در مورد تمایل شدید رئال مادرید و زین الدین زیدان به جذب سادیو مانه و پیشنهاد 132 میلیون پوندی این باشگاه برای جذب ستاره لیورپول شنیده می شود. ادامه این نارضایتی ممکن است در نهایت ممکن به جدایی سادیو مانه و انتقال او به لالیگا شود.

برچسب‌ها: لیورپول سادیو مانه یورگن کلوپ رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

213 تهران مادرید 20 (ح)1399/02/04

Rezarfff (ح): در حد صلاح نیست

4 ارديبهشت (14:48)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi