خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

رونالد دی بوئر: دی لیخت بیشتر به درد بارسلونا و سیتی می خورد

رونالد دی بوئر: دی لیخت بیشتر به درد بارسلونا و سیتی می خورد
در تابستان و در حالیکه تیم های زیادی چون بارسلونا، منچسترسیتی و یونایتد خواهان جذب مدافع جوان هلندی بودند، دی لیخت تصمیم گرفت به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت داده و راهی تورین شود. رونالد دی بوئر ضمن احترام به تصمیم دی لیخت سبک بازی او را بیشتر مناسب تیم هایی چون سیتی و بارسا دانست.
رونالد دی بوئر گفت: "من در آکادمی آژاکس حضور داشتم و خیلی طود به شخصیت دی لیخت علاقمند شدم. او جدی، باهوش و مودب بوده، هرگز گله و شکایت نمی کرد، فقط زحمت می کشید و مشتاق یادگیری بود.
به یاد می آورم که دی لیخت در تیم زیر 14 سال حضور داشت و وقتی برای فصل بعد بازگشت، 30 سانتی متر رشد کرده بود. دی لیخت همیشه ویژگی های یک مدافع بزرگ را داشت و می دانست خطر از کدام سمت می آید. دی لیخت بهترین مدافع این دوره فوتبال خواهد بود و من به این موضوع اطمینان دارم. او مرا به یاد رود کرول می اندازد.
انتقال دی لیخت به یوونتوس؟ من از رخ دادن این اتفاق تعجب کردم، زیرا باشگاه هایی مانند منچسترسیتی و بارسلونا که سیستم تاکتیکی شبیه به آژاکس داشتند به جذب دی لیخت علاقمند بودند. به نظر من دی لیخت در چنین تیم هایی راحت تر می توانست با شرایط سازگار شود. من فکر می کردم او انتخاب متفاوتی خواهد داشت، اما به تصمیم دی لیخت احترام می گذارم. در آغاز او فکر بیش از حد متمرکز شد و به جای تکبه بر استعدادش سعی در اشتباه نکردن داشت."

برچسب‌ها: دلیخت یوونتوس-ایتالیا اژاکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

154 اطلاعیه1399/02/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi