خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

بایرن مونیخ چگونه پدیده آژاکس را وسوسه کرد؟

بایرن مونیخ چگونه پدیده آژاکس را وسوسه کرد؟
بایرن مونیخ همواره سیاست خاص خود را در جذب بازیکن داشته است. باشگاهی متمول در فوتبال آلمان که اعتقاد دارد صرف هزینه زیاد برای فوق ستاره ها معقول نیست با این حال ابایی نداشته که مثلا برای جذب لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی اتلتیکو بیش از 80 میلیون یورو هزینه کند یا لروی سانه را با مبلغی گزاف از سیتی به خدمت بگیرد. سیاست امروز بایرن برای خریدهای تابستانی اما وسوسه کردن بازیکن با پروژه ورزشی جاه طلبانه اش است و نه دستمزدهای بالا.دی تلگراف هلند نوشته است که یکی از مهمترین اهداف بایرن برای فصل بعد رایان گراونبرخ، هافبک جوان آژاکس و تیم ملی هلند است و توانسته در رقابت با باشگاه های ثروتمند و بزرگ دیگر، او را متقاعد کند که به مونیخ بیاید.در مذاکرات با گراونبرخ 19 ساله گفته شده که ما پول و دستمزد بالا نسبت به دیگر رقبا نخواهیم داد ولی می توانیم تضمین کنیم که زیر نظر یولیان ناگلزمان(مربی) نه تنها در ترکیب ثابت خواهی بود که مسیر پیشرفت برایت هموار خواهد شد. دی تلگراف نوشته است که تلاش های آژاکس برای تمدید با گراونبرخ به نتیجه نرسیده و بازیکن تصمیم نهایی خود را برای پیوستن به بایرن گرفته است. انتقالی که باید قطعی دانست.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ اژاکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

43 ♕بایرن مونیخ♕1401/01/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi