خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,283

خریدهای جدید منچستریونایتد از جنس طلا

خریدهای جدید منچستریونایتد از جنس طلا
شب گذشته منچستر یونایتد در چهارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مهمان لاسک اتریش بود و در نهایت موفق شد با ۵ گل حریف خود را در هم بکوبد تا به نوعی در همین بازی رفت صعود خود را به مرحله بعدی رقابت ها قطعی کرده باشد.

منچستر یونایتد طی هفته های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و نتایج فوق‌العاده کسب کرده است؛ موضوعی که قطعاً خریدهای جدید شیاطین سرخ تاثیر بسیار زیادی در آن داشته اند.

برونو فرناندز یکی از خریدهای جدید منچستر یونایتد در زمستان بود که پس از کش و قوس های فراوان و با مبلغ ۵۵ میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون به این تیم پیوست. این ستاره پرتغالی تا به اینجا در ۹ مسابقه برای یونایتد به میدان رفته و آمار سه گل و چهار پاس گل را به ثبت رسانده است؛ عملکرد فرناندز به قدری خیره کننده بوده که هیچ کس جای خالی پل پوگبای مصدوم را در میانه زمین منچستریونایتد حس نکرده است.

اودیون ایگالو دیگر خرید شیاطین سرخ در زمستان بود. او در بازی دیشب بهترین بازیکن تیمش بود و یک گل و یک پاس گل را به ثبت رساند. این مهاجم نیجریه ای توانسته تا حدود زیادی جای خالی مارکوس راشفورد مصدوم را پر کند و تا به اینجا در هشت بازی آمار چهار گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد برونو فرناندز ایگالو لاسک سولشایر لیگ اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

104 Badrud City1398/12/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi