خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

یونایتد 3-1 فولام: بازگشت رویایی با پنالتی و دو اخراج

یونایتد 3-1 فولام: بازگشت رویایی با پنالتی و دو اخراج
منچستریونایتد امشب در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در خانه‌اش میزبان فولام بود و در یک بازی پرتنش موفق شد حریفش را 3-1 شکست بدهد. در دقیقه 50 فشارهای فولام در شروع نیمه دوم بالاخره به ثمر رسید. باز هم روی یک ارسال کرنر توپ با ضربه سر دیوپ در اختیار الکساندر میتروویچ قرار گرفت و او بدون اشتباه از فاصله نزدیک دروازه دخیا را باز کرد.در دقیقه 71 آنتونی روی یک ضدحمله حرکت یونایتد را آغاز کرد و توپ را به سانچو سپرد. توپ او از لنو عبور کرد ولی توسط ویلیان از روی خط برگشت داده شد ولی بازیکنان یونایتد به شدت به داور معترض بوده و معتقد بودند او از دست خود استفاده کرده است. بعد از بررسی توسط VAR داور نقطه پنالتی را نشان داد. داور ویلیان را هم به دلیل این خطای هند اخراج کرد. درحالی‌که بازیکنان فولام به شدت اعتراض می‌کردند میتروویچ، گلزن فولام در این مسابقه، در حین اعتراض داور را لمس کرد و به همین خاطر با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا فولام 9 نفره شود. در دقیقه 77 لوک شاو از سمت چپ به حرکت درآمد و توپ را به درون محوطه شش قدم فولام ارسال کرد. سابیتزر توپ را با ضربه‌ای سریع از برند لنو عبور داد تا دومین گل یونایتد به ثمر برسد.در نهایت شیاطین سرخ از برتری نفری خود نهایت استفاده را برده و در دقیقه 90+6 به گل سوم برسند. گلی که با پاس فرد و ضربه تمام‌کننده برونو فرناندس به دست آمد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد داوید دخیا برونو فرناندز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

72 یوز تیزپا1401/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi