خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

تاریخ برای مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تکرار شد

تاریخ برای مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تکرار شد
تاریخ برای مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تکرار شد
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در نیم فصل نخست لیگ برتر روسیه ۴ گل به ثمر رساند.

به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ شب گذشته در آخرین دیدار خود در دور رفت فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر روسیه که در ورزشگاه گازپروم آره نا برگزار شد مقابل تیم ۱۰ نفره زسکا مسکو به تساوی یک بر یک رسید و نیم فصل نخست را با صدرنشینی به اتمام رساند.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت در این بازی برای شاگردان سرگئی سماک موفق به گلزنی نشد و تنها گل این تیم را سرگئی اروخین به ثمر رساند.

با این تفاسیر مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان نیم فصل نخست لیگ برتر روسیه را با آمار ۴ گل و ۵ پاس گل به اتمام رساند تا فاصله اش با صدر جدول گلزنان و آقای گل های لیگ یعنی الدور شاهمرادف، مهاجم ازبکستانی روستوف و الکساندر سوبولف، مهاجم روس کریلیا سووتوف در همان ۶ گل حفظ شود.

آزمون در نیم فصل اول لیگ روسیه از لحاظ تعداد گل همان آماری را ثبت کرد که سال پیش با پیراهن تیم روبین کازان از خود به جا گذاشت. او در دور رفت فصل ۱۹-۲۰۱۸ ۱۳ بازی برای کازانی ها انجام داد و توانست دروازه تیم های کریلیا سووتوف، اورال و کراسنودار(۲گل) را باز کند و در دیدار با تیم های آخمت گروژنی، انیسی کراسنویارسک، آرسنال تولا و کراسنویارسک برای هم تیمی هایش پاس گل ارسال کرد.

در نهایت آن عملکرد سبب شد آزمون با قراردادی ۱۲ میلیون یورویی در نقل و انتقالات زمستان ۲۰۱۹ به زنیت ملحق شود و با به ثمر رساندن ۹ گل و ارسال ۲ پاس گل در دور برگشت فصل پیش لیگ روسیه ضمن کسب عنوان قهرمانی با تیمش در جایگاه دوم برترین گلزنان فصل قرار بگیرد‌.

آزمون امسال ۱۴ بار برای شیرها(زنیت) بازی کرده است. در این دیدارها او توانست دروازه تیم های سوچی، اورال، روستوف و اورنبورگ را باز کند و مقابل تیم های کراسنودار، دینامو مسکو، روستوف، اورال و کریلیا سووتوف پاس گل بدهد.

برچسب‌ها: سردار آزمون زنیت ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

49 1

194 Fc Lahijan Ak011398/08/13

13 آبان (22:46)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi