خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

مارسی آماده برای پیشنهاد دوباره برای سردار آزمون

مارسی آماده برای پیشنهاد دوباره برای سردار آزمون
مهاجم تیم ملی ایران، همچنان یکی از گزینه های باشگاه المپیک مارسی می باشد

به گزارش سایت هواداری مارسی و به نقل از مطبوعات آلمان، سردار آزمون مهاجم ایرانی که در آستانه امضای قرارداد با مارسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته بود ، همچنان مورد توجه باشگاه مارسی است.

در جستجوی یک گلزن جدید در طول پنجره نقل و انتقالات زمستانی، مارسی این پست را با امضای قرارداد با ویتینیا، یک گلزن 23 ساله پرتغالی با استعداد را که از براگا با مبلغ 25 میلیون یورو به اضافه 7 میلیون یورو پاداش به خدمت گرفته شد، تکمیل کرده بود. اما درست قبل از تکمیل این پرونده، مارسی می توانست سردار آزمون ملی پوش ایرانی را که در آن زمان در بایرلورکوزن با مشکلات زیادی روبرو بود، به خدمت بگیرد. خود بازیکن سابق زنیت در سایت فدراسیون فوتبال ایران اعتراف کرد که به باشگاه مارسی نزدیک بوده است.

آزمون گفت: «واقعیت این است که انتقال من به مارسی تقریباً 100 درصد انجام شده بود. می توانم بگویم که همه چیز در آخرین لحظه لغو شد. حتی شماره پیراهن من در مارسی انتخاب شده بود، اما در نهایت در لورکوزن ماندم.» در 21 فوریه

در شروع زمستان، آزمون از آن زمان در لورکوزن زمان بازی پیدا کرد و در نیم فصل دوم 4 گل به ثمر رساند. او در پنج‌شنبه گذشته مقابل آ اس رم در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ اروپا شروع کننده بود، اما نتوانست فرصتی برای ثابت کردن دوباره خود پیدا کند.

طبق گزارش SportBild، علیرغم قرارداد فعلی تا سال 2027 و ماه های دلگرم کننده اخیر، آزمون می تواند در تابستان امسال بایرلورکوزن را ترک کند، که این چهارشنبه گزارش داده شده است که مارسی همچنان بهجذب وی علاقه مند است. به گزارش رسانه های آلمانی، لورکوزن برای مهاجم 28 ساله خود بیش از 10 میلیون یورو طلب می کند.

برچسب‌ها: المپیک مارسی لیگ فرانسه سردار آزمون ایران بایرلورکوزن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

70 Sporties_fa@1402/03/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi