خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

پیام اجوکیشن به سون: بهترین بازیکن جام ایرانی است!

پیام اجوکیشن به سون: بهترین بازیکن جام ایرانی است!
به گزارش "ورزش سه"، بیخود نبود که امیر قلعه‌نویی قبل از شروع جام اصرار داشت که این بازیکن هر چه زودتر به تمرینات تیم ملی ملحق شود. در مورد سردار آزمون صحبت می‌کنیم، بازیکنی که بارها کیفیت خود را به نمایش گذاشته و امروز هم با فرم خیره کننده‌اش ایران را به سمت نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا هل داد.

قبل از شروع بازی و در کنفرانس خبری هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن و دروازه‌بان این تیم یعنی زیون سوزوکی بابت حضور سردار آزمون در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران ابراز نگرانی کرده و تاکید داشتند که ژاپن برای غلبه بر ایران و صعود به نیمه نهایی باید این ستاره باشگاه رم را مهار کند.

با این حال سردار آنقدر خوب بود که ژاپنی‌ها با علم بر این موضوع نیز نتوانستند او را کنترل کنند. این مهاجم ٢٩ ساله تیم ملی امروز هر کاری دلش خواست با دفاع نگون‌بخت بهترین تیم آسیا انجام داد. از پاس گل هنرمندانه‌اش برای محمد محبی گرفته تا گل استثنایی‌اش که به خاطر آفساید میلیمتری مردود شد. سردار روی هوا هم تا توانست مدافعان ژاپن را آزار داد و یک شب رویایی را در اجوکیشن سیتی سپری کرد.
این نمایش خیره کننده سردار آزمون در حالی رقم خورد که دیشب سون هیونگ مین در نقش یک فوق‌ ستاره برای کره جنوبی عمل کرد و با گرفتن یک پنالتی و البته گلزنی با ضربه ایستگاهی کره را از حذف نجات داد و به نیمه نهایی برد. اما حالا با بازی امروز ستاره تاتنهام می‌داند که رقیب بزرگی به نام سردار آزمون دارد که به او اجازه نخواهد داد که بدون استرس عنوان بهترین بازیکن جام را یدک بکشد.

سردار اگرچه در دو بازی اول دور گروهی فقط ۴۵ دقیقه به میدان رفت اما حالا با آمار فوق‌العاده یک گل و سه پاس گل جز بهترین‌های جام محسوب می‌شود. قطعا تقابل او با سون هیونگ مین در فینال احتمالی بسیار جذاب خواهد بود و می‌تواند مشخص کند که کدام یک به عنوان MVP یا ارزشمندترین بازیکن انتخاب خواهند شد.

برچسب‌ها: سردار آزمون ایران جام ملیت های آسیا 2023 سون هیونگ مین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

59 M.sarv1402/11/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi