خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,120

جدایی ستاره فرانسوی از رئال منتفی شد

جدایی ستاره فرانسوی از رئال منتفی شد
تصمیم رافا واران برای جدایی از رئال مادرید و تجربه یک چالش جدید را باید منتفی دانست.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو هفته اخیر اخباری در مورد عدم تمایل واران به ماندن در رئال مادرید منتشر شده و به نظر می رسد او از موقعیت خود در برنابئو راضی نبوده و به دنبال چالشی جدید در ادامه دوران ورزشی خود است.

برای مثال نشریه اکیپ در گزارشی ویژه ادعا کرده بود که واران به دلیل نارضایتی از سران رئال قصد جدایی دارد. او انتظار داشت در شروع فصل به خاطر کسب قهرمانی جهان با تیم ملی فرانسه از او تقدیر شود اما چنین اتفاقی رخ نداد.

همچنین ماه گذشته نشریه مارکا هم مدعی شد تصمیم واران مبنی بر جدایی در تابستان پیش رو جدی بوده و حتی وی به هم تیمی های خود در رختکن رئال مادرید گفته که می خواهد در تابستان از رئال مادرید جدا شده و راهی لیگ برتر شود.

قرارداد فعلی واران با رئال مادرید تا سال 2022 اعتبار داشته و بند آزادسازی هنگفت 500 میلیون یورویی نیز در آن گنجانده شده است و این بدان معناست که هر تیمی خواهان واران باشد، کار بسیار دشواری برای قانع کردن مدیران رئال مادرید برای فروش مدافع 26 ساله فرانسوی خواهد داشت.

در همین رابطه امروز مارکا ادعا کرد که پس از بازگشت زیدان، او در صحبت با واران توانسته ستاره ناراضی را به ماندن متقاعد کند و او با وجود اینکه همچنان نارضایتی های گذشته را با خود دارد؛ ولی از جدایی منصرف شده است.

طبق این گزارش نه تنها شرایط واران تغییر کرده که هیچ بازیکنی از جمله مارکوس یورنته که تنها یک بازی به وی در زمان زیدان رسیده نیز تمایلی به جدایی ندارد.

برچسب‌ها: رئال مادرید رافائل واران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

109 هایزنبرگ کبیر1398/02/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi